حال‌وهوای بازار شنبه بعد از اعلام خبرهای جدید تحریمی

بازار سرمایه در حالی‌که از صبح با افت شاخص مواجه شده بود در آخرین ساعت‌ کاری یک رشد نه‌چندان قوی را تجربه کرد.

به گزارش صدای بورس، درحالی که صبح امروز شاخص کل بورس افت چند ۱۰ هزار واحدی را نشان می‌داد با نزدیک شدن به ساعت‌های پایانی شاخص کل بورس مجدد حالت صعودی به خود گرفت. در آخرین لحظات کار بازار شاخص کل بورس حدود ۱ هزار و ۱۵۰ واحد رشد کرد و شاخص کل بورس به ۱ میلیون و ۵۴۱ هزار واحد رسید.

امروز –شنبه ۱۹ مهر- در بازار سرمایه یک میلیون و ۲۳۲ هزار معامله صورت گرفت، در حالی که ارزش این معاملات بالغ بر ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بود. حجم این معاملات هم ۶ میلیارد و ۷۵۲ میلیون بود.

شاخص کل هم‌وزن امروز در بازار از صبح سبز بود و در اتفاقی کمتر تجربه شده رشد شاخص کل هم‌وزن بیش از شاخص کل بازار بود. میزان این رشد ۳ هزار و ۳۲۳ واحد بود و شاخص کل‌هم‌وزن در کانال ۴۱۰ هزار و ۵۱۷ واحد قرار گرفت.

اغلب نمادهای تاثیرگذار بر شاخص امروز با افت ارزش مواجه بودند، نمادهایی مانند فولاد، فملی، تاپیکو، وغدیر و کگل از جمله این نماده‌ها بودند. تنها دو نماد خودرو و اخابر امروز با رشد مواجه شدند.

نمادهای آبادا، خودرو، فملی، وتجارت، فولاد، شبندر، و وبصادر از جمله نمادهای پربیننده امروز در بازار بودند.

در بازار فرابورس شاخص کل امروز افت ۳۸ واحدی را تجربه کرد، در حالی که در این بازار بیش از ۷۹۳ هزار معامله انجام شد، ارزش این معاملات هم ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بود و حجم این معاملات به رقم ۱ میلیارد و ۷۰۵ میلیون رسید.

در فرابورس نمادهای دی، ذوب، شگویا، کرمان، صبا، آریا و سمگا از جمله نمادهای پربیننده در بازار بودند. همچنین نمادهای کگهر، شگویا، هرمز، آریا، ذوب، مارون، و ارفع از جمله نمادهای تاثیرگذار بر شاخص بودند. در میان این نمادها تنها نماد ذوب با افزایش ارزش مواجه شد.

کد خبر 418492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =