مروری بر عملکرد یک ساله «وصنعت»

شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود ۲ هزار و ۱۱۹ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۸۸۴ اعلام شده بود، از افزایش ۱۴۰ درصدی در هر سهم حکایت دارد.

به گزارش صدای بورس، شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود ۲ هزار و ۱۱۹ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۸۸۴ اعلام شده بود، از افزایش ۱۴۰ درصدی در هر سهم حکایت دارد.

این شرکت بورسی سود انباشته پایان دوره را با افزایش ۱۸۶ درصدی نسبت به دوره مشابه گذشته، مبلغ ۱۴ هزار و ۱۷۶ میلیارد و ۹۳۱ میلیون ریال اعلام کرده است.

یادآوری می‌شود "وصنعت" در دوره ۱۲ ماهه نخست سال مالی منتهی به ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ ۸۸۴ ریال و سود خالص را ۴ هزار و ۹۴۹ میلیارد و ۳۷۱ میلیون ریال قید کرده است.

براساس این گزارش، ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت در دوره یاد شده، با افزایش ۱۱ هزار و ۲۷۴ میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال به ۲۵ هزار و ۴۵۷ میلیارد و ۸۷۴ میلیون ریال رسید. بهای تمام شده این شرکت نیز با افزایش ۷ هزار و ۱۲۱ میلیارد و ۷۳۳ میلیون ریال معادل ۱۵ هزار و ۶۳۱ میلیارد و ۱۴۸ میلیون ریال محاسبه شد.

"وصنعت" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۲۳ هزار و ۲۴۳ میلیارد و ۴۷ میلیون ریال به مبلغ معادل ۳۴ هزار و ۶۱۲ میلیارد و ۶۴۹ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت مبلغ ۱۱ هزار و ۳۶۹ میلیارد و ۶۰۲ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت طی این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۲۷ هزار و ۲۷۹ میلیارد و ۸۸۷ میلیون ریال خریداری کرد.

کد خبر 418268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =