ارتقای «غشاذر» به تابلوی فرعی بازار اول

شرکت پگاه آذربایجان غربی با ️نماد «غشاذر» در بورس تهران، از بازار دوم به تابلوی فرعی بازار اول، ارتقا یافت.

به گزارش صدای بورس، فضل‌اله قریشی مدیر عامل پگاه آذربایجان غربی، ضمن اعلام این خبر افزود: ارتقاء نماد «غشاذر» از بازار دوم به تابلوی فرعی بازار اول به مفهوم کاهش ریسک مالی سهام شرکت برای سهامداران و فعالان بازار سرمایه است.

وی افزود: نماد این شرکت در سال ۸۳ بعنوان سیصد و هشتاد و هفتمین شرکت، در گروه ساخت محصولات غذایی و انواع آشامیدنی و اولین واحد تولیدی شرکت صنایع شیر ایران، در سازمان بورس و اوراق بهادار تهران، پذیرفته شد.

قریشی بیان کرد: کارخانه جدید این شرکت در سال ۸۶ در زمینی به مساحت ۲۰ هکتار با زیر بنای ۳۰ هزار متر مربع و با سرمایه‌ای بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال احداث شد، که یکی از مجهزترین کارخانه‌های لبنی در سطح کشور است.

وی اتوماسیون و استاندارد سازی بالا و تکنولوژی جدید در تأسیسات، ساختمان، خطوط تولید، تنوع تولیدات و ظرفیت بالای تولید، را از ویژگی‌های شاخص این شرکت برشمرد.

مدیرعامل پگاه آذربایجان غربی، افزود: احداث کارخانه شیر خشک صنعتی از جمله برنامه‌های توسعه‌ای پگاه آذربایجان غربی است که با بهره برداری از این طرح میزان دریافت شیرخام در حدود ۵۰ درصد رشد می‌کند.

بر اساس اعلام شرکت بورس اوراق بهادار، انتقال سهام، در پایان مردادماه هر سال انجام می‌شود که شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی، شرایط مقرر ارتقاء تابلوی فرعی بازار اول بورس تهران را احراز و نماد معاملاتی «غشاذر» از تابلوی بازار دوم به این تابلو، منتقل شد.

شرکت پگاه آذربایجان غربی با ️نماد «غشاذر» در بورس تهران، از بازار دوم به تابلوی فرعی بازار اول، ارتقا یافت.

کد خبر 417973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =