گزارش فعالیت یک ماهه «وصندوق»

شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، فروشنده و خریدار سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود ۵۱۹ میلیارد و ۶۸۸ میلیون ریال سود کسب کرد.

به گزارش صدای بورس، شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری با سرمایه ۲۷ هزار میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹ را بصورت حسابرسی نشده، منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۲۱ هزار و ۸۹۰ میلیارد و ۸۰۷ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۵۲۴ هزار و ۹۰۲ میلیارد و ۵۶۸ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۳۹۷ میلیارد و ۱۰۷ میلیون ریال به ۴۸۶ هزار و ۱۰۳ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری نیز با کاهش ۳۸ هزار و ۷۹۹ میلیارد و ۲۴۸ میلیون ریال معادل ۲۲ هزار و ۲۸۷ میلیارد و ۹۱۴ میلیون ریال محاسبه شد.

«وصندوق» تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۱۲۱ میلیارد و ۷۱۲ میلیون ریال به مبلغ ۶۴۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۵۱۹ میلیارد و ۶۸۸ میلیون ریال سود کسب کرد .

شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری طی دوره یک ماهه منتهی به شهریور ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۵۱۸ میلیارد و ۸۱۹ میلیون ریال خریداری کرد.

کد خبر 417558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =