۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴
«وساخت» سود نداشت

شرکت سرمایه‌گذاری ساختمان ایران در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، فروشنده و خریدار سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود ۲۶ میلیارد و ۳۴ میلیون ریال زیان کسب کرد.

به گزارش صدای بورس، شرکت سرمایه‌گذاری ساختمان ایران با سرمایه یک هزار و ۹۰ میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری ساختمان ایران با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۲ هزار و ۲۰۸ میلیارد و ۴۸۸ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۸۰ هزار و ۷۶۴ میلیارد و ۵۱۷ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۱۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال به ۲ هزار و ۲۲۸ میلیارد و ۸۸ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری ساختمان ایران نیز با کاهش ۱۹ هزار و ۹۲۱ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال معادل ۶۰ هزار و ۸۴۳ میلیارد و ۴۹۳ میلیون ریال محاسبه شد.

«وساخت» تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۱۰۶ میلیارد و ۱۶۵ میلیون ریال به مبلغ ۸۰ میلیارد و ۱۳۱ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۲۶ میلیارد و ۳۴ میلیون ریال زیان کسب کرد .

شرکت سرمایه‌گذاری ساختمان ایران طی دوره یک ماهه منتهی به شهریور ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۱۲۵ میلیارد و ۷۶۵ میلیون ریال خریداری کرد.

کد خبر 417551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =