بورس روزی پرنوسان را پشت سرگذاشت

بازار سهام امروز شنبه ۵ مهرماه را افزایشی آغاز کرد و شاخص کل در ساعت اولیه بازار تا حدود ۲۳ هزار واحد رشد کرد اما بعد از ساعتی با افت همراه شد و شاخص کل با ۴ هزار و ۹۶ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۶۱۵ هزار واحد را ثبت کرد.

به گزارش صدای بورس، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل با ۴ هزار و ۹۶ واحد رشد رقم یک میلیون و ۶۱۵ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۹۰۹ واحد منفی به رقم ۴۱۲ هزار و ۵۳۰ واحد رسید. معامله‌گران امروز یک میلیون و ۱۲۷ هزار معامله به ارزش ۸۱ میلیارد و ۳۷ میلیون ریال انجام داده‌اند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین، معدنی و صنعتی چادرملو و بانک ملت نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند. همچنین ملی صنایع مس ایران، پالایش نفت تهران و مخابرات ایران بیشترین تاثیر منفی را بر این بازار داشتند.

فرابورس نیز با ۱۶۶ واحد رشد رقم ۱۸ هزار و ۲۰۲ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار امروز ۳۷۵ هزار و ۷۸۱ معامله انجام داده‌اند که ۳۱ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال ارزش داشت.

سرمایه‌گذاری صبا تامین، پتروشیمی مارون، پتروشیمی تندگویان، بانک دی، شرکت آهن و فولاد ارفع و سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند. همچنین سهامی ذوب آهن اصفهان بیشترین تاثیر منفی را بر این بازار داشت.

 از امروز شنبه پنجم مهرماه نوسان روزانه در خصوص یک سهم حذف شد لذا فروش سهام خریداری شده در همان روز امکانپذیر نیست.

منبع: همشهری آنلاین

کد خبر 417432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =