۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰
عملکرد «وصنا» در شهریورماه

شرکت سرمایه‌گذاری گروه صنایع بهشهر ایران با سرمایه یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

به گزارش صدای بورس، شرکت سرمایه‌گذاری گروه صنایع بهشهر ایران در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، فروشنده و خریدار سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود ۴۱۶ میلیارد و ۷۳۰ میلیون ریال سود کسب کرد.

این شرکت با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه سال جاری اعلام کرد که در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۵ هزار و ۸۶۱ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۲۸ هزار و ۴۱۳ میلیارد و ۸۸۹ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با کاهش ۱۴۴ میلیارد و ۸۷۲ میلیون ریال به ۵ هزار و ۷۱۶ میلیارد و ۸۰۸ میلیون ریال رسید.

همچنین ارزش بازار «وصنا» با کاهش ۴ هزار و ۵۳۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال معادل ۲۳ هزار و ۸۷۵ میلیارد و ۱۸۹ میلیون ریال محاسبه شد.

این شرکت تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۳۴۳ میلیارد و ۲۰۷ میلیون ریال به مبلغ ۶۵۹ میلیارد و ۹۳۷ میلیون ریال واگذار کرد که از این بابت ۴۱۶ میلیارد و ۷۳۰ میلیون ریال سود کسب کرد.

«وصنا» طی دوره یک ماهه منتهی به شهریور ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۹۸ میلیارد و ۳۳۵ میلیون ریال خریداری کرد.

کد خبر 417360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =