«دی» به روزهای مثبت خود بازگشت

سهام بانک دی، یکی از نمادهای مثبت در گروه بانک‌ها و موسسات اعتباری و اولین نماد در گروه نمادهای پربیننده فرابورس است.

به گزارش صدای بورس بانک دی که یکی از پربیننده‌ترین سهم‌ها در فرابورس محسوب می‌شود، با نماد «دی» در بازار سهام معامله می‌شود. «دی» در گروه بانک‌ها و موسسات اعتباری قرار دارد و در روزهای معاملاتی اخیر، از معدود نمادهای مثبت این گروه بوده است.

باوجود اینکه سهام بانک دی در سه ماه گذشته با نوساناتی همراه بوده است، اما تعداد روزهایی که «دی»، مثبت معامله شده است از روزهای منفی آن بیشتر بوده است. در روزهای اخیر نیز، معاملات بانک دی، مثبت بوده و «دی» با ۵ درصد مثبت و در محدوده قیمتی ۵۳۰۰ تومان به معاملات روز جاری خود پایان داد. اگرچه قیمت سهم بانک دی که در ابتدای شهریورماه در محدوده ۶ هزار تومان قرار داشته، در حال حاضر به محدوده ۵۳۰۰ رسیده است، اما «دی» بازدهی مثبتی را برای سهامداران خود ثبت کرده است. این نماد از آخرین روز معاملاتی سال گذشته (۲۹ اسفندماه ۹۸) تاکنون، حدود ۹۱۳ درصد بازدهی داشته و از قیمت ۵۲۰ تومان به ۵۳۰۰ تومان رسیده است.

در بازار سهام امروز، قیمت «دی» در محدوده پنج هزار و ۳۰۰ تومان قرار گرفت و حجم معاملات ۱۳ میلیونی را برای خود ثبت کرد. میانگین ماهانه حجم معاملات در بانک دی، ۵۲ میلیون سهم است، اما  حجم معاملات «دی» در روز جاری، ۱۳ میلیون بوده است. همچنین بانک دی در معاملات امروز، صف خرید ۲۴ میلیون تومانی را در تعداد ۷۹۰۲ و در  قیمت ۵۳۰۰ تومان تشکیل داد.

اشخاص حقیقی، ۱۳ میلیون سهم را در معاملات امروز «دی»، خریداری کردند و ۶ میلیون سهم را به فروش رساندند.

کد خبر 417285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =