۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۰
«ونفت» تنها خریدار بود

شرکت سرمایه‌گذاری صنعت نفت در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، تنها خریدار سهام چند شرکت بورسی بود و سهام هیچ شرکت بورسی را واگذار نکرد.

به گزارش صدای بورس، شرکت سرمایه‌گذاری صنعت نفت با سرمایه یک هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری صنعت نفت با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده یک هزار و ۴۲ میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۲ هزار و ۳۱۷ میلیارد و ۸۱۶ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۳۰ میلیارد و ۴۹۸ میلیون ریال به یک هزار و ۷۲ میلیارد و ۸۲۸ میلیون ریال رسید. ارزش بازار ونفت نیز با کاهش ۲۱۴ میلیارد و ۷۸۸ میلیون ریال معادل ۲ هزار و ۱۰۳ میلیارد و ۲۸ میلیون ریال محاسبه شد.

شرکت سرمایه‌گذاری صنعت نفت طی دوره یک ماهه منتهی به شهریور ماه تنها تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۳۰ میلیارد و ۴۹۸ میلیون ریال خریداری کرد و فروشنده سهام هیچ شرکت بورسی نبود./ سنا

کد خبر 417281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =