درآمد ۴۴ میلیارد ریالی «وتوشه» از واگذاری

شرکت سرمایه‌گذاری پارس توشه با سرمایه یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

به گزارش صدای بورس ، شرکت سرمایه‌گذاری پارس توشه در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، فروشنده و خریدار سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود ۴۴ میلیارد و ۷۱۴ میلیون ریال سود کسب کرد.

این شرکت در گزارش یک ماهه خود اعلام کرده که در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۲ هزار و ۹۲ میلیارد و ۶۹۴ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۶۸ هزار و ۱۱۱ میلیارد و ۸۰۵ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت. بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۱۰۸ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال به ۲ هزار و ۲۰۱ میلیارد و ۶۴۴ میلیون ریال رسید.

ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری پارس توشه نیز با کاهش ۵ هزار و ۹۳۶ میلیارد و ۱۵ میلیون ریال معادل ۶۲ هزار و ۱۷۵ میلیارد و ۷۹۰ میلیون ریال محاسبه شد.

«وتوشه» تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۵ میلیارد و ۱۱۱ میلیون ریال به مبلغ ۴۹ میلیارد و ۸۲۵ میلیون ریال واگذار کرد که از این بابت ۴۴ میلیارد و ۷۱۴ میلیون ریال سود کسب کرد.

همچنین این شرکت ذر ماه شهریور تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۱۱۴ میلیارد و ۶۱ میلیون ریال خریداری کرد.

کد خبر 417269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =