نگاهی بر عملکرد شهریوری «وبیمه»

شرکت سرمایه‌گذاری صنعت بیمه با سرمایه ۲ هزار میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

به گزارش صدای بورس ،شرکت سرمایه‌گذاری صنعت بیمه با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه سال جاری اعلام کرد که در این یک ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده یک هزار و ۸۲۵ میلیارد و ۶۵ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۳ هزار و ۵۸۰ میلیارد و ۵۲۳ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری صنعت بیمه در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، با کاهش ۱۷۷ میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال به ۳ هزار و ۴۰۳ میلیارد و ۱۹۳ میلیون ریال رسید.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۴۹ میلیارد و ۲۳۷ میلیون ریال به یک هزار و ۸۷۴ میلیارد و ۳۰۲ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری صنعت بیمه نیز با کاهش ۱۷۷ میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال معادل ۳ هزار و ۴۰۳ میلیارد و ۱۹۳ میلیون ریال محاسبه شد.

وبیمه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۱۴۲ میلیارد و ۱۱۷ میلیون ریال به مبلغ ۱۹۴ میلیارد و ۶۲۸ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۵۲ میلیارد و ۵۱۱ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری صنعت بیمه طی دوره یک ماهه منتهی به شهریور ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۱۹۱ میلیارد و ۳۵۴ میلیون ریال خریداری کرد.

منبع:سنا

کد خبر 417267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =