فردا بازار مثبت است؛ زهر فروش سه‌شنبه گرفته شد/ پیش‌بینی امیدوارکننده چهارشنبه

یک کارشناس بازار سرمایه گفت: فردا بازار مثبت است و زهر فروش روز سه‌شنبه گرفته شده است.

به گزارش صدای بورس،‌ بازار سرمایه روز سه‌شنبه هم برای چهارمین روز متوالی با افت شاخص همراه بود. عدد شاخص کل در آخرین ساعت معامله روز سه شنبه -1 مهر- به کانال 1 میلیون و 581 هزار واحدی رسید. با این حال یک کارشناس بازار سرمایه نسبت به آخرین روز کاری این هفته پیش‌بینی کاملا خوشبینانه‌ای انجام داد.

روزبه شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار صدای بورس گفت: فردا بازار مثبت است چرا که زهر فروش‌ در روز سه‌شنبه از بازار گرفته شد. منطقی نیست که صف فروشی در بازار تشکیل شود،‌ به‌ویژه برای شرکت‌هایی که فروش دلاری دارند یا صادرات محور هستند.

وی با بیان اینکه متاسفانه قیمت دلار به نرخ 27 هزار و 500 تومان رسیده است،‌ افزود: قیمت‌ها در بورس کالا بیش از 2 برابر میانگین بهار هستند.

این کارشناس بازار سرمایه تصریح کرد: منطقی نیست در سهم‌های مربوط به شرکت‌های دلاری صف فروشی باشد و شرکت‌ها به صف فروش سه ماه قبل خود برسد. امروز زهر فروش گرفته شد.

شریعتی تأکید کرد: روز سه‌شنبه حمایت خوبی از سمت سازمان بورس و نهادهای حقوقی صورت گرفت. به عنوان مثال بازارگردانی مجمع ملی مس،‌ غدیر،‌ حمایت خوبی انجام داد. گروه بهمن هم حمایت خوبی انجام داد. ایران‌خودرو برای حمایت خریدخوبی کرد. هلدینگ فارس هم حمایت خوبی کرد. در مجموعه گروه مالی ملت هم از سهام مربوط به این مجموعه حمایت خوبی کرد.

گفتگو: محمد فیروزی

کد خبر 417164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =