اطلاعیه شفاف سازی چند شرکت بورسی/ شرکت «حبندر» در یک مناقصه

شرکت های سرمایه گذاری آوانوین، مجتمع های توریستی و رفاهی آبادگران ایران- کیش، داروسازی دکتر عبیدی، شرکت خدمات دریایی و کشتیرانی خط دریا بندر و شرکت بازرگانی صنعتی آینده سازان بهشت پارس در سامانه کدال اطلاعیه شفاف سازی منتشر کردند.

«وآوا»

شرکت سرمایه گذاری آوا نوین «وآوا» در اطلاعیه شفاف سازی در کدال اعلام کرده که در مزایده یک فقره ملک اداری متعلق به سازمان اقتصادی کوثر به مساحت 336متر مربع واقع در تهران خیابان وزرا نبش کوچه 37 وبه مبلغ پایه 330میلیارد ریال شرکت کرده است. این شرکت اعلام کرده که تاریخ برآورد شده جهت مشخص شدن نتایج در حال حاضر مشخص نیست.

«گکیش»

شرکت مجتمع های توریستی و رفاهی آبادگران ایران- کیش «گکیش» در اطلاعیه ای گروه الف، در کدال اعلام کرده که برنامه خرید ٢ واحد آپارتمانی در مجتمع مسکونی پاسارگاد کیش را به منظور افزایش دارایی های ثابت و در نتیجه بالابردن سود شرکت در اثر انتفاع از دارایی های مذکور را در برنامه دارد.

«دعبید»

شرکت داروسازی دکتر عبیدی در راستای برنامه های توسعه ای شرکت، شش دانگ عرصه و اعیان یک ساختمان اداری 5 طبقه واقع در خیابان بخارست تهران را خریداری کرده که این امر باعث کاهش هزینه اجاره ماهانه شرکت خواهد شد. همچنین این دارایی ثابت برای شرکت ارزش افزوده به همراه خواهد داشت.

«حبندر»

شرکت خدمات دریایی و کشتیرانی خط دریا بندر «حبندر» در اطلاعیه ای اعلام کرده که در مناقصه استفاده از خدمات یک فروند آتشخواراز نوع سیستم ASD به صورت 24 ساعت (شبانه روزی) جهت انجام عملیات پهلودهی و جداسازی نفت کش ها و عملیات یدک کشی در جزیره خاک، بندر ماهشهر، عسلویه و سایر بنادر خلیج فارس و دریای عمان و دریای آزاد شرکت کرده است.

تعیین نام یک شرکت زیرمجموعه بهشت پارس

شرکت  بازرگانی صنعتی آینده سازان بهشت پارس در اطلاعیه دیگری در کدال اعلام کرده که اولین شرکت توسعه تجارت کیوی شمال که تعیین نام در ثبت شرکت ها شده و ۴٩ درصد سهام آن متعلق به شرکت بهشت پارس (سهامی عام) و ۵١ درصد متعلق به احدی از تولید کنندگان کیوی است.

کد خبر 416794

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • «حبندر» برنده شد

    «حبندر» برنده شد

    شرکت خدمات دریایی و کشتیرانی خط دریا بندر، از نتایج برگزاری مناقصه و برنده شدن در مناقصه راهبری، نگهداری و تعمیرات شناورهای جستجو و نجات دریایی به طرفیت اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، خبر داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =