سهام‌هایی با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت

امروز سهامداران شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری صنعت بیمه، فرآوردهای نسوز آذر و غلتک‌سازان سپاهان در بورس و معامله‌گران شرکت‌های بیمه پارسارگاد، توسعه خدمات دریایی و بندری سینا و سنگ آهن گهر زمین در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش صدای بورس، شاخص بورس در معاملات امروز با رشد 39هزار و 505واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 704هزار و 98واحدی به کار خود پایان داد. در این بازار بیش از 17میلیارد و 356میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 17هزار و 816میلیارد تومان در بیش از 2‌میلیون و 155هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.
بر این اساس سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری صنعت بیمه، فرآوردهای نسوز آذر و غلتک‌سازان سپاهان بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های ایران دارو، سایر اشخاص بورس انرژی و سرمایه‌گذاری شاهد بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.
در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 2 میلیارد و 441میلیون ورقه به‌ارزش 5هزار و 418میلیارد تومان در 729هزار و 170نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 469واحد رشد کرد و در ارتفاع 17هزار و 920واحد قرار گرفت.
در بازار امروز سهامداران شرکت‌های بیمه پارسارگاد، توسعه خدمات دریایی و بندری سینا و سنگ آهن گهر زمین بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های شیر پاستوریزه پگاه گلستان، گروه کارخانجات صنعتی تبرک و قند شیروان قوچان و بجنورد بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

کد خبر 416774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =