۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷
اطلاعیه پالایشی یکم

امروز در حالی که آخرین مهلت پذیره‌نویسی صندوق پالایشی یکم است که نمادهای حاضر در این صندوق هنوز متوقف هستند، در این خصوص کارگزاری‌ها اطلاعیه در خصوص این صندوق برای سهامداران منتشر کردند.

به گزارش صدای بورس، در این اطلاعیه آمده است: به استحضار می رساند پذیره نویسی واحدهای صندوق سرمایه گذاری پالایشی یکم «پالایش» از تاریخ 99/06/05 لغایت 99/06/26 و در بازه ی زمانی 12:30 الی 14 انجام می پذیرد. در این خصوص توجه شما را به نکات ذیل جلب می نماییم:

1. این نماد در دوره ی پذیره نویسی می باشد ( عرضه ی اولیه نیست) و امکان فروش تا حداقل 1 ماه پس از پایان پذیره نویسی وجود ندارد. لطفا تنها در صورتیکه قصد نگهداری آن را دارید نسبت به خرید اقدام نمایید.

2. پس از ثبت سفارش تنها در بازه زمانی ساعت 12:30 الی 14 همان روز امکان حذف یا ویرایش سفارش را خواهید داشت. پس از این زمان مبلغ شما تا پایان پذیره نویسی مسدود خواهد ماند و امکان انصراف از سفارش خود را نخواهید داشت.

3. پس از کسر میزان تخصیص یافته در پذیره نویسی صندوق دارا یکم، حداکثر تعداد واحد های قابل خریداری توسط هر کد حقیقی ایرانی 500 واحد است.

4. مبلغ سفارش های ثبت شده تا پایان زمان پذیره نویسی مسدود خواهد ماند. در این رابطه توجه نمایید ثبت سفارش بیشتر از سهمیه در نظر گرفته شده نیز، تا پایان زمان پذیره نویسی مسدود خواهد ماند.

5. تنها افراد حقیقی ایرانی میتوانند واحد های این صندوق را خریداری کنند.

6. این صندوق شامل 15 درصد از سهام شرکت های پالایش نفت اصفهان (شپنا)، پالایش نفت بندرعباس (شبندر)، پالایش نفت تبریز (شبریز)، پالایش نفت تهران (شتران) با 20 درصد تخفیف نسبت به قیمت های پایانی روز سه شنبه 99/06/04 است.

7. در صورتی که مجموع ارزش ریالی درخواست‌های خرید بیش از ارزش سهام مدنظر جهت انتقال به صندوق (فزونی تقاضا بر عرضه) باشد، واحدهای صندوق به روش تسهیم به نسبت به متقاضیان تخصیص پیدا می‌کند.

کد خبر 416725

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =