۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹
«سمازن» چقدر سود داد؟

شرکت سیمان مازندران در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۹ (حسابرسی شده)، به ازای هر سهم خود ۳۵۲ ریال کنار گذاشت که نسبت گزارش حسابرسی نشده که سود هر سهم ۳۵۰ اعلام شده بود، از افزایش ۲ ریالی در هر سهم حکایت دارد.

به گزارش صدای بورس، شرکت سیمان مازندران با سرمایه یک هزار و ۶۴۴ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۶ ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

شرکت سیمان مازندران در دوره یاد شده، مبلغ ۵۷۸ میلیارد و ۹۶۸ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۳۵۲ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۱۷۷ درصدی برخوردار است.

در گزارش حسابرسی شده این شرکت بورسی نسبت به گزارش حسابرسی نشده آن در دوره یاد شده، افزایش ۲ ریالی در سود هر سهم دیده می‌شود. بر این اساس، شرکت سیمان مازندران در گزارش حسابرسی نشده، سود هر سهم را ۳۵۰ ریال و سود خالص را ۵۷۴ میلیارد و ۷۲۹ میلیون ریال اعلام کرده بود.

همچنین در صورت‌های مالی تلفیقی ۶ ماهه نخست منتهی به دوره ۳۰ آذر ۱۳۹۹ شرکت سیمان مازندران، سود هر سهم با افزایش ۱۸۱ درصدی نسبت به دوره مشابه، مبلغ ۳۵۴ ریال و سود خالص ۵۸۱ میلیارد و ۱۱۷ میلیون ریال اعلام کرده است.

یادآوری می‌شود "سمازن" در دوره ۶ ماهه نخست سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۳۹۸ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ ۱۲۷ ریال و سود خالص را ۱۵۶ میلیارد و ۵۶۴ میلیون ریال قید کرده است.

کد خبر 416140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =