درآمد 19 میلیارد ریالی «اعتلا» از واگذاری

شرکت سرمایه‌گذاری اعتلا البرز صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۹ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

به گزارش صدای بورس، شرکت سرمایه‌گذاری اعتلا البرز با سرمایه ثبت شده ۸۰۰ میلیارد ریال، با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ مردادماه سال جاری اعلام کرد: در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده دو هزار و ۳۳۳ میلیارد و ۴۸۷ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۱۵ هزار و ۱۶۷ میلیارد و ۵۵۳ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با کاهش ۲۶ میلیارد و ۸۴۴ میلیون ریال به ۲ هزار و ۳۰۶ میلیارد و ۶۴۳ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری اعتلا البرز نیز با کاهش دو هزار و ۱۱۷ میلیارد و ۱۵۴ میلیون ریال معادل ۱۳ هزار و ۵۰ میلیارد و ۳۹۹ میلیون ریال محاسبه شد.

«اعتلا» تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۱۶۲ میلیارد و ۲۳۸ میلیون ریال به مبلغ ۱۸۱ میلیارد و ۶۷۱ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۱۹ میلیارد و ۴۳۳ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری اعتلا البرز طی دوره یک ماهه منتهی به مرداد ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۱۲۵ میلیارد و ۳۸۱ میلیون ریال خریداری کرد.

کد خبر 415709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =