عملکرد مثبت «صبا» طی سه ماه گذشته

شرکت سرمایه‌گذاری صبا تامین صورت‌های مالی سه ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

به گزارش صدای بورس، شرکت سرمایه‌گذاری صبا تامین با سرمایه ۱۵ هزار میلیارد ریال، طی دوره سه ماهه منتهی به پایان مرداد ماه ۹۹ به ازای هر سهم ۱۰۳۹ ریال سود کنار گذاشت.

این شرکت در دوره یاد شده، مبلغ ۱۵ هزار و ۵۷۹ میلیارد و ۹۰۲ میلیون ریال سود خالص کسب کرد که بر این اساس مبلغ یک هزار و ۳۹ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته با کاهش ۱۲ درصدی مواجه بوده است.

این شرکت فرابورسی سود انباشته پایان دوره را با افزایش ۳۹۷ درصدی نسبت به دوره مشابه گذشته، مبلغ ۸۱ هزار و ۹۶۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعلام کرده است.

«صبا» در دوره ۳ ماهه نخست سال مالی منتهی به ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ (حسابرسی شده) با سرمایه ۱۱ هزار میلیارد ریال، سود هر سهم را مبلغ یک هزار و ۱۷۷ ریال و سود خالص را ۱۲ هزار و ۹۴۶ میلیارد و ۹۰۲ میلیون ریال اعلام کرده بود.

براساس این گزارش، ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری صبا تامین در دوره یاد شده، با افزایش ۲۲۶ هزار و ۱۵۸ میلیارد و ۶۵۵ میلیون ریال به ۵۳۲ هزار و ۵۶ میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریال رسید. بهای تمام شده این شرکت نیز با افزایش ۷ هزار و ۹۲۸ میلیارد و ۹۶۹ میلیون ریال معادل ۶۲ هزار و ۷۹۵ میلیارد و ۸۰ میلیون ریال محاسبه شد.

«صبا» تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۶ هزار و ۶۴۶ میلیارد و ۶۹۵ میلیون ریال به مبلغ معادل ۲۰ هزار و ۱۳۴ میلیارد و ۳۶ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت مبلغ ۱۳ هزار و ۴۸۷ میلیارد و ۳۴۱ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری صبا تامین طی این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده یک هزار و ۱۱ هزار و ۲۰۸ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال خریداری کرد.

کد خبر 415708

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =