«ونیکی» خریدار و فروشنده بود

شرکت سرمایه‌گذاری ملی ایران در ماه مرداد ماه سال جاری از واگذاری‌های خود ۸۴۸ میلیارد و ۳۴۲ میلیون ریال سود کسب کرد.

به گزارش صدای بورس،شرکت سرمایه‌گذاری ملی ایران با سرمایه ۷ هزار میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

این شرکت اعلام کرده که در ماه مرداد تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۳۲ هزار و ۳۳۱ میلیارد و ۵۷ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۵۰۱ هزار و ۲۶۴ میلیارد و ۳۶۴ میلیون ریال در سبد سهام خود داشته است.

براساس این گزارش، بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۹۶۰ میلیارد و ۷۶۴ میلیون ریال به ۳۳ هزار و ۲۹۱ میلیارد و ۸۵۱ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری ملی ایران نیز با کاهش ۷۱ هزار و ۶۶۹ میلیارد و ۵۳۵ میلیون ریال معادل ۴۲۹ هزار و ۵۹۴ میلیارد و ۸۲۹ میلیون ریال مواجه بوده است.

«ونیکی» تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۸۲۵ میلیارد و ۶۴۱ میلیون ریال به مبلغ یک هزار و ۶۷۳ میلیارد و ۶۷۹۸۳۱ میلیون ریال واگذار کرد که از این بابت ۸۴۸ میلیارد و ۳۴۲ میلیون ریال سود کسب کرد.

همچنین این شرکت طی دوره یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده یک هزار و ۷۸۶ میلیارد و ۲۳۵ میلیون ریال خریداری کرد.

کد خبر 415703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =