سهام‌هایی که بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمتی داشتند

امروز سهامداران شرکت‌های ایران ارقام، داده گستر عصر نوین – های وب و فجر انرژی خلیج فارس در بورس و معامله‌گران شرکت‌های پالایش نفت لاوان، هتل پارسیان کوثر اصفهان و مدیریت انرژی امید تابان هور در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش صدای بورس، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۴۱هزار و ۸۰۲ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۶۵۰هزار و ۳۸۴ واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۹ میلیارد و ۳۶۲ میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۱۴ هزار و ۳۰۱ میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و ۷۵۶ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.
بر این اساس سهامداران شرکت‌های ایران ارقام، داده گستر عصر نوین – های وب و فجر انرژی خلیج فارس امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های لیزینگ ایران، پارس الکتریک و گروه صنعتی ملی بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.
براساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۳ میلیارد و ۲۳۸ میلیون ورقه به‌ارزش ۸هزار و ۸۰۳ میلیارد تومان در ۹۱۲هزار و ۵۴۸ نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۲۹۰واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۵۱۱واحد قرار گرفت.
در این بازار، سهامداران شرکت‌های پالایش نفت لاوان، هتل پارسیان کوثر اصفهان و مدیریت انرژی امید تابان هور بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های عمران و توسعه شاهد، کشت و توسعه دشت خرمدره و گروه کارخانجات صنعتی تبرک بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

کد خبر 415660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =