۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹
«تپمپی» ۱۲۱۶ ریال سود تقسیم کرد

گروه صنایع پمپ سازی ایران در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود یک هزار و ۲۱۶ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۶۳۸ اعلام شده بود، از افزایش ۹۱ درصدی در هر سهم حکایت دارد.

به گزارش صدای بورس، گروه صنایع پمپ سازی ایران با سرمایه ۴۷۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۱۲ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

گروه صنایع پمپ سازی ایران در دوره یاد شده، مبلغ ۵۷۱ میلیارد و ۳۰۲ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ یک هزار و ۲۱۶ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۹۱ درصدی برخوردار است.

این شرکت بورسی سود انباشته پایان دوره را با افزایش ۸۳ درصدی نسبت به دوره مشابه گذشته، مبلغ ۵۶۲ میلیارد و ۲۹۴ میلیون ریال اعلام کرده است.

«تپمپی» در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ ۶۳۸ ریال و سود خالص را ۳۰۰ میلیارد و ۷۰ میلیون ریال قید کرده است.

براساس این گزارش، ارزش بازار شرکت گروه صنایع پمپ سازی ایران در دوره یاد شده، با افزایش ۲۰ میلیارد و ۸۶۶ میلیون ریال به ۲۸ میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال رسید. بهای تمام شده این شرکت نیز با افزایش ۱۰۳ میلیارد و ۱۹۸ میلیون ریال معادل ۱۰۶ میلیارد و ۸۷۶ میلیون ریال محاسبه شد.

«تپمپی» تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۲۴۲ میلیارد و ۸۲۱ میلیون ریال به مبلغ معادل ۳۸۶ میلیارد و ۱۳۱ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت مبلغ ۱۴۳ میلیارد و ۳۱۰ میلیون ریال سود کسب کرد.

گروه صنایع پمپ سازی ایران طی این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۱۱۱ میلیارد و ۹۰ میلیون ریال خریداری کرد.

منبع: سنا

کد خبر 415575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =