۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵
صفر تا صد عرضه اولیه امروز

پروژه‌های بزرگ ملی از جمله بورسی کردن شرکت‌های مشمول اصل ۴۴، عرضه شستا و بزرگترین تامین مالی‌های کشور توسط شرکت تامین سرمایه امین به اجرا در آمدند.

سلمان خادم المله، مدیرعامل شرکت تامین سرمایه امین در گفتگو با صدای بورس؛

چهارشنبه ۱۵ مرداد ، ۱۵ درصد از سهام شرکت تامین سرمایه امین در بازار سرمایه عرضه خواهد شد. تامین سرمایه امین اولین شرکت تامین سرمایه تاسیس شده در کشور است و بالاترین سهم انتشار اوراق را در سال‌های متمادی در بازار سرمایه داشته است.
پروژه‌های بزرگ ملی از جمله بورسی کردن شرکت‌های مشمول اصل ۴۴، عرضه شستا و بزرگترین تامین مالی‌های کشور توسط شرکت تامین سرمایه امین به اجرا در آمدند .
عرضه‌های اولیه خوب و بزرگی توسط تامین سرمایه امین ارائه خواهد شد، انتشار اوراق مختلف برای مجموعه‌های بزرگ دولتی و خصوصی در دست اقدام است که در موقعیت مناسب اطلاع رسانی خواهد شد.
تامین سرمایه امین در حال حاضر ۶ صندوق سرمایه‌گذاری دارد که حدود ۸ هزار میلیارد تومان دارای تحت مدیریت صندوق‌های سرمایه‌گذاری است. مجموع دارایی امین تا پایان سال به ۱۵ هزار میلیارد تومان خواهد رسید.
۳صندوق‌ جدید در ۳ ماه آینده در تامین سرمایه امین راه‌اندازی می‌شود که یک صندوق آن تا کنون در بازار سرمایه نبوده و به عنوان نهاد مالی جدید در بازار سرمایه عرضه خواهد شد.
ظرف دوماه آینده دو خبر خوش از انتشار اوراق مرتبط با شرکت تامین سرمایه امین را خواهید شنید همچنین در دو هفته گذشته ۱۵۰۰ تومان اوراق برای شهرداری تهران منتشر کردیم.
کار عرضه پتروشیمی بندر امام که تا پایان شهریور ماه انجام خواهد شد، و یک شرکت پالایشی که به زودی بورسی خواهد شد.

کد خبر 415251

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =