۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲
«فخوز» ۵۳ تومان سود داد

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت فولاد خوزستان امروز چهارشنبه ۱۵ مرداد ۹۹ در محل شرکت واقع در اهواز برگزار شد.

به گزارش صدای بورس، در این نشست به هر سهم «فخوز» ۵۳ تومان سود تعلق گرفت. رئیس مجمع فولاد خوزستان رویکرد فولاد خوزستان را خلق ارزش برای ذینعان به جای سهامداران دانست و گفت: ذینغان مجموعه خوزستان را سهامدار، کارکنان و خانواده‌هایشان، جامعه و محیط اطراف تشکیل می‌دهند.

محمد مهدی مومن‌زاده افزود: در فولاد خوزستان مدیران و سیستم مدون، دو بال شرکت فولاد خوزستان برای پرواز به سوی موفقیت هستند. در هر بخشی از مجموعه عظیم فولاد خوزستان متخصصان زبده‌ای مشغول به خدمت هستند. رکوردهای غرورآفرینی که در فصل بهار ۹۹ به دست آمد، مرهون تلاش مجدانه‌ مدیران و کارکنان فولاد خوزستان است. انتخاب شرکت فولاد خوزستان به عنوان صادرکننده‌ نمونه در شرایط تحریمی، نشان از فائق آمدن بر محرومیت‌ها و شرایط سخت اقتصادی  است. 

مومن‌زاده گریزی هم به وضعیت مجموعه فولاد خوزستان در بازار سرمایه کشور داشت و ادامه داد: در روزهایی که بازار بورس به شدت مورد توجه جامعه قرار گرفته است، سهم فولاد خوزستان مورد تحلیل فعالان بازار است و از این سهم به عنوان یک سهم کم ریسک نام برده می‌شود. از سال گذشته چهار هزار فعال بورسی به جمع سهام‌داران اضافه شد که بخش عمده‌‍ای از آنها حقوقی هستند. مطمئنا در آینده رشد سهم فولاد خوزستان ادامه‌دار است. افتتاح طرح ۲ میلیون و پانصد هزار تن، و فعالیت مستمر شرکت‌های تابعه، باعث تقویت بنیان شرکت فولاد خوزستان است.

رئیس مجمع فولاد خوزستان از اضافه شدن گزارش پایداری در مجامع آینده خبر داد و اظهار کرد: شرکت فولاد خوزستان در بحث مسئولیت‌های اجتماعی در کشور سرآمد است. به هئیت مدیره و مدیران پیشنهاد می‌کنم در مجامع سال آینده علاوه بر گزارش‌های مالی، گزارش پایداری را نیز لحاظ کنند. اعتقاد داریم، شرکتی می‌تواند موفق باشد که علاوه بر گزارش مالی بتواند در سایر زمینه‌ها هم موفق باشد، یعنی سهامدار و سرمایه‌گذار با سایر جنبه‌ها در شرکت سرمایه‌گذاری کند. مسئولیت اجتماعی تنها یک عمل خیر نیست، بلکه یک اقدام راهبردی و استراتژیک است که در شرکت‌های بزرگ جهان دنبال می‌شود. با توجه به اتفاقات شرکت فولاد خوزستان و شرایط حاکم در بازار سرمایه، ارزش شرکت فولاد خوزستان در یکسال آینده رشد خوبی خواهد داشت.

صورتجلسه مجمع عمومی عادی سالانه مورخ ۱۵/۰۵/۱۳۹۹ فولاد خوزستان به شرح ذیل است:

شرکت فولاد خوزستان (سهامی عام) - شماره ثبت ۳۱۹۹- شناسه ملی ۱۰۱۰۱۱۳۸۲۹۴

پیرو آگهی دعوت مندرج در روزنامه کثیر الانتشار صنعت، معدن و تجارت به شماره ۱۵۷۰ مورخ ۰۲/۰۵/۱۳۹۹ و اطلاعات به شماره ۲۷۶۱۲ مورخ ۰۲/۰۵/۱۳۹۹ جلسه مجمع عمومی عادی سالانه شرکت فولاد خوزستان (سهامی عام) برای سال مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۱۳۹۸ رأس ساعت ۳۰/۰۸ صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۵/۰۵/۱۳۹۹ با حضور اعضاء هیئت مدیره، مدیر عامل، حسابرس مستقل و بازرس قانونی، نماینده سازمان خصوصی‌سازی، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار و دارندگان ۲۴/۷۶ درصد از کل سهام شرکت به شرح لیست پیوست در اهواز کیلومتر ۱۰ جاده اهواز بندر امام خمینی (ره) – شرکت فولاد خوزستان - دویست دستگاه - سالن اجتماعات تشکیل شد و پس از قرائت آیاتی از کلام‌ا... مجید و حصول اطمینان از حد نصاب لازم، هیئت رئیسه مجمع در اجرای ماده ۱۰۱ لایحه اصلاحی قانون تجارت مصوب اسفندماه ۱۳۴۷ و ماده ۲۲ اساسنامه بشرح ذیل انتخاب گردید.  

رئیس مجمع:  آقــای محمد مهدی مومن‌زاده به شماره ملی ۱۱۸۹۳۷۱۱۴۶

ناظران مجمع:  آقایان علی دارابی به شماره ملی ۴۵۵۹۸۶۴۳۶۵ و امیر حسین نادری به شماره ملی ۱۲۸۹۴۳۳۰۷۰

منشی مجمع: آقــای علی اصغر مشهدی‌زاده به شماره ملی ۱۷۵۵۳۸۲۹۶۰

پس از قرائت دستور جلسه توسط رئیس مجمع و استماع گزارش‌های هیئت مدیره و حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت، تصمیماتی به شرح ذیل اتخاذ شد:

۱- گزارش فعالیت هیئت مدیره و صورت‌های مالی تلفیقی گروه و شرکت اصلی منتهی به ۲۹/۱۲/۱۳۹۸ مشتمل بر صورت وضعیت مالی در تاریخ ۲۹/۱۲/۱۳۹۸، صورت سود (زیان)، صورت تغییرات در حقوق مالکانه و صورت جریان‌های نقدی برای سال مالی منتهی به تاریخ مذکور به تصویب رسید.

۲- موسسه حسابرسی و خدمات مدیریت ارقام نگر آریا به شناسه ملی ۱۰۱۰۰۶۱۷۶۳۲ به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی اصلی و موسسه حسابرسی و خدمات مدیریت دایا رهیافت به شناسه ملی  ۱۰۳۸۰۰۷۶۴۶۰ به عنوان بازرس علی‌البدل شرکت برای سال مالی منتهی به ۳۰/۱۲/۱۳۹۹ انتخاب و اختیار تعیین حق الزحمه به هیئت مدیره تفویض گردید.

۳- بازرسان اعم از اصلی و علی‌البدل بدینوسیله تعهد و اقرار می‌نمایند که دارای سوء پیشینه کیفری نبوده و ممنوعیت‌های منـدرج در اصل ۱۴۱ قانـون اساسی و مـواد ۱۱۱ و ۱۴۷ لایحه اصلاحی قانون تجارت مشمول هیچ یک از بازرسان نیست.

۴- روزنامه‌های دنیای اقتصاد، صنعت، معدن و تجارت و اقتصاد ملی به عنوان روزنامه‌های کثیرالانتشار شرکت برای سال ۱۳۹۹ انتخاب شدند.

۵- کلیه معاملات مشمول ماده ۱۲۹ لایحه اصلاحی قانون تجارت به شرح یادداشت ۳۹ صورت‌های مالی مورد تنفیذ مجمع عمومی قرار گرفت.

۶- مجمع عمومی از محل سود خالص سال جاری شرکت اصلی به مبلغ ۳۳.۳۹۵.۸۷۱ میلیون ریال، مقرر نمود مبلغ  ۱۰.۰۹۵.۴۴۰.۰۰۰ ریال (به ازاء هر سهم ۵۳۰ ریال) ظرف مهلت مقرر طبق مفاد مواد ۲۳۹ و ۲۴۰ لایحه اصلاحی قانون تجارت مصوب ۱۳۴۷ به سهامداران و مبلغ ۵.۰۰۰ میلیون ریال (ناخالص) به عنوان پاداش هیئت مدیره در وجه اشخاص حقوقی عضو هیئت مدیره پرداخت گردد. 

با توجه به خاتمه جلسه در ساعت ۱۰ و کفایت مذاکرات، هیئت رئیسه به آقای رضا پوپ با حق توکیل به غیر وکالت دادند تا نسبت به ثبت این صورتجلسه در اداره ثبت شرکت‌ها و امضاء ذیل دفاتر اقدام نماید.

کد خبر 415237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =