۹۰۰ هزار نفر همچنان در صف فروش سهام عدالت

عضو ستاد اطلاع رسانی آزادسازی سهام عدالت گفت: همچنان ۹۰۰ هزار نفر در فرآیند فروش سهام عدالت خود قرار دارند.

به گزارش صدای بورس، مهدی نعمتی افزود: طبق آخرین آمارها دو میلیون و ۱۰۰ هزار نفر از مشمولان سهام عدالت ۳۰ درصد از سهام خود را به فروش رساندند.

وی اظهار کرد: بطورکلی تا هفته گذشته یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر سهام خود را فروخته و تسویه کردند و ۹۰۰ هزار نفر همچنان در فرآیند فروش سهام عدالت خود قرار دارند.

عضو ستاد اطلاع‌رسانی آزادسازی سهام عدالت گفت: از سه هفته گذشته برنامه‌هایی را سازمان بورس و اوراق بهادار، شرکت سپرده‌گذاری و کانون کارگزاران طراحی کردند مبنی بر اینکه بانک‌ها و شرکت‌های کارگزاری بتوانند به سئوالات سهامدارانی که سهام خود را فروخته‌اند، پاسخ مناسبی دهند.

بدقولی بانک‌ها و کارگزاری‌ها

وی افزود: قرار بود در فاز اول از روز ۳۰ تیر ماه بانک‌ها و کارگزاری‌ها دسترسی‌های لازم برای پاسخگویی به مردم در ارتباط با سهام عدالت را داشته باشند.

نعمتی بیان داشت: وقتی فرآیند آغاز شد برخی از کارگزاری‌ها درخواستی داشتند مبنی بر اینکه به آنها فرصت یک هفته‌ای داده شود تا بتوانند زیرساخت‌ها و منابع انسانی لازم را برای پاسخگویی با توجه به حجم زیادی از تقاضاها انجام دهند.

وی ادامه داد: در طول یک هفته گذشته رایزنی‌ها و جلسات مختلفی در سازمان بورس و اوراق بهادار انجام شد و مقرر شد از امروز و تا قبل از اینکه فاز دوم ۳۰ درصد آزادسازی سهام عدالت آغاز شود، کارگزاران بتوانند دسترسی‌های لازم را برای پاسخگویی به سهامداران سهام عدالت انجام دهند.

منبع: تسنیم

کد خبر 415039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =