۳۰ درصد دیگر از سهام عدالت قابل فروش می‌شود

در حالی که هنوز تکلیف واریز وجوه حاصل از فروش ۳۰ درصد از سهام عدالت به طور کامل روشن نشده و برخی سهامداران از واریز نشدن یا ارقام کمتر از انتظار واریز شده گله‌مند هستند، اعضای شورای عالی بورس به آزادسازی و امکان فروش ۳۰ درصد دیگر از سهام عدالت رای دادند.

به گزارش صدای بورس به نقل از سنا، رئیس سازمان بورس خبر داد: طبق آیین‌نامه سهام عدالت که روز شنبه نهایی شد و برای ابلاغ به مراجع ذیربط به امضای اعضای شورای عالی بورس رسید، مقرر شد کسانی که روش مستقیم را در آزادسازی سهام عدالت انتخاب کردند، بتوانند بعد از عید غدیر خم (۱۸ مرداد) علاوه بر ۳۰ درصد قبلی، برای ۳۰ درصد دیگر و در مجموع ۶۰ درصد، حق فروش داشته باشند.

حسن قالیباف اصل، افزود: در روش غیرمستقیم آزادسازی سهام عدالت که شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی در آن دخیل هستند، پذیرش این شرکت‌ها از اواسط مرداد ماه در بورس تهران آغاز می‌شود و آنها نیز بعد از عید غدیر می‌توانند در مجموع ۶۰ درصد سهام خود را به فروش برسانند.

رئیس سازمان بورس همچنین اظهار کرد: مقرر شد سهام  شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی بازارگردانی شود  تا قیمت آنها کمتر از ۹۸ درصد خالص ارزش دارایی‌های شرکت‌های سرمایه‌گذاری در بورس یا همان  (NAV) نباشد.

کد خبر 414949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =