تامین اکسیژن مورد نیاز بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های اهواز

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان اعلام کرد: شرکت فولاد خوزستان با ارسال نخستین مخزن بار، اقدام به تامین اکسیژن مورد نیاز بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های اهواز کرده است.

به گزارش صدای بورس به نقل از روابط عمومی فولاد خوزستان، علی محمدی با اعلام این خبر افزود: این شرکت در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی، مبارزه با ویروس کرونا و نیاز شدید بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها برای بیماران نیازمند اکسیژن، پیش از ظهر روز چهاشنبه ۲۵ تیرماه ۹۹ با حضور ناظر دانشگاه علوم پزشکی جندی‌ شاپور اهواز، تامین اکسیژن مورد نیاز بیمارستان‌های سطح شهر اهواز را آغاز کرد.

گفتنی است، پیش از این شرکت فولاد خوزستان اقدام به تشکیل کمیته مبارزه با ویروس کرونا کرده بود و با احداث خط تولید ماسک تنفسی، گان بهداشتی و همچنین هماهنگی با ستاد بحران در استانداری خوزستان، تاکنون بیش از ۱۸۰ میلیارد ریال برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا کمک‌رسانی کرده است.

مدیرعامل فولاد خوزستان در پایان سخنان خود اظهار کرد: فولاد خوزستان در ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و کمک‌رسانی در کنار مردم شریف استان بوده و این طرح تا برطرف‌ شدن کامل بیماری کرونا ادامه می‌یابد.

کد خبر 414741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =