آغاز پویش «من ماسک می‌زنم» در پتروشیمی زاگرس

پتروشیمی زاگرس برای مقابله با بیماری کرونا و جلوگیری از شیوع آن، یک پویش اینستاگرامی برای تاکید بر استفاده از ماسک به راه انداخته است.

به گزارش صدای بورس، پتروشیمی زاگرس در صفحه اینستاگرامی خود اعلام کرد: شما هم می‌توانید به این پویش بپیوندید و برنده یکی از جوایز نفیس ما باشید.

شرایط شرکت در این پویش به شرح ذیل است:

۱) یک عکس به صورت عمودی با گوشی خود در حالی که ماسک بر صورت دارید در محل کار، بیرون از منزل یا هر نقطه‌ای که ماسک زدن برابر الزامات بهداشتی لازمه رو با رعایت نکات ایمنی بگیرید.

۲) اون عکس رو در اکانت اینستاگرام خودتون استوری کنید و آدرس صفحه پتروشیمی زاگرس(zpcir@) رو در اون منشن کنید و همچنین از هشتگ #من_ماسک_می‌زنم هم استفاده کنید.

۳) حالا از استوری خودتون اسکرین شات بگیرید و پس از فالو کردن صفحه اینستاگرام پتروشیمی زاگرس، اون رو به صورت عکس برای ما به همراه نام و نام خانوادگی و کدملی‌ از طریق پیام(دایرکت) ارسال کنید.

۴) پویش #من_ماسک_می‌زنم از روز یکشنبه مورخ ۲۲ لغایت روز سه‌شنبه مورخ ۳۱ تیرماه ۱۳۹۹ ادامه داره و شرکت در این پویش برای عموم آزاد است.

۵) در پایان براساس تعداد نفرات شرکت کننده در پویش، نفرات برتر را به قید قرعه انتخاب و به اون‌ها از طرف پتروشیمی زاگرس هدایای نفیسی اهداء می‌کنیم.

۶) مراسم قرعه‌کشی برندگان نیز به صورت زنده از صفحه اینستاگرام پتروشیمی زاگرس پخش میشه.

کد خبر 414649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =