پوشش‌های بیمه نوین برای کرونا

شرکت بیمه نوین با توجه به شرایط شیوع کرونا و نیز در راستای ارائه خدمات خود مطابق با نیازهای روز مشتریان، پوشش‌های بیمه‌ای متنوعی در ارتباط با ابتلا به این ویروس ارائه می‌دهد.

به گزارش صدای بورس به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه نوین، این شرکت بیماری کووید۱۹ را در "طرح دُرّین" و نیز در پوشش امراض خاص تکمیلی بیمه‌نامه عمر و سرمایه‌گذاری خود، تحت پوشش قرار داده است.

 "طرح دُرّین" یک بیمه‌نامه حوادث انفرادی است که در آن پوشش‌های بیمه‌ای مختلفی همچون جبران هزینه­‌های درمانی ناشی از بیماری کرونا، پرداخت مستمری ماهانه به مدت ۱۰ سال در صورت فوت ناشی از حادثه بیمه شده، از کارافتادگی،‌ نقص عضو و نیز هزینه‌های پزشکی ناشی از حادثه، ارائه می‌­شوند.

بیمه‌نامه حادثه "طرح دُرّین" در قالب سه طرح با پوشش­‌های بیمه‌ای و حق بیمه‌های متنوع به صورت الکترونیکی به فروش می‌رسد.

این بیمه­‌نامه با همکاری شرکت به آفرین ترنج طراحی و ارائه شده است که به صورت الکترونیکی در سایت این شرکت http://behzendegi.com  و نیز در سامانه فروش الکترونیکی اختصاصی بیمه نوین، الکتروبیمه نوین به آدرس www.e-bime.com  به فروش می‌­رسد.

همچنین شرکت بیمه نوین ریسک وقوع بیماری کرونا را از اردیبهشت ماه به پوشش امراض خاص تکمیلی بیمه­‌های عمر و سرمایه‌گذاری خود اضافه کرده است.

بر طبق شرایط اعلام شده در پوشش امراض خاص تکمیلی بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری بیمه نوین، هزینه­‌های درمان بیماری خاص کرونا تا سقف ۵۰ میلیون ریال جبران و در صورت فوت بیمه شده بر اثر ویروس کرونا مبلغ پوشش «سرمایه فوت به هر علت» به اضافه «اندوخته بیمه‌­نامه عمر و سرمایه‌گذاری» به ذی‌نفعان وی پرداخت می‌­­شود.

کد خبر 414388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =