«غزر» در انتظار پاسخ سازمان بورس

معاون مالی و اقتصادی هلدینگ زر از انتشار اصلاحیه تغییر قیمت محصولات زر روی سایت کدال خبر داد و گفت: مانع خاصی برای عرضه اولیه «غزر» نداریم و تمامی موارد خواسته‌شده از سوی سازمان بورس را اطلاع‌رسانی کرده‌ایم.

به گزارش صدای بورس به نقل از بورس فوری، رضا مشهدی‌زاده افزود: سازمان بورس مدارک و مستنداتی برای برخی تغییر قیمت‌ها در محصولات زر و آنالیز و مقایسه آنها با سال گذشته را از ما درخواست کرده بود که با انتشار اصلاحیه‌ای در سایت کدال، اطلاعات درخواستی سازمان کامل شد.

برای نمونه، برخی از کالاهای تولیدی گروه زر، افزایش نرخ بیش از ۷۰ درصدی داشته‌اند و ما در توضیحات و اصلاحیه مذکور اعلام کردیم که این قیمت‌ها مشمول نرخ‌گذاری‌های سازمان حمایت نمی‌شود.

وی تصریح کرد: تنها محصولات اصلی و پرمصرف این هلدینگ (محصولات رشته‌ای و فرمی) مشمول قیمت‌گذاری سازمان حمایت می‌شود و سایر کالاهای تولیدی گروه صنعتی زر آزاد بوده و بر اساس عرضه و تقاضا، کشش بازار و همچنین قیمت رقبا، نرخ‌گذاری می‌شود.

نرخ‌گذاری کالاهای آزاد و غیرمشمول گروه صنعتی زر هم با توجه به بازار مصرف و بدون اعمال نظر سازمان حمایت تعیین می‌شود و سازمان حمایت تنها بر آنها نظارت می‌کند.

مشهدی‌زاده تاکید کرد: درباره زمان عرضه اولیه زر باید بگویم که پس از انجام موارد فوق، ما هم منتظر اعلام سازمان بورس و تعیین زمان عرضه اولیه «غزر» هستیم.

کد خبر 414375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =