«زمگسا» شفاف سازی کرد

شرکت کشاورزی و دامپروری مگسال با صدور اطلاعیه‌ای در سامانه کدال، نتایج حاصل از برگزاری کنفرانس اطلاع‌رسانی این شرکت را اعلام کرد.

 به گزارش صدای بورس، با توجه سوالات مطرح شده و ضرورت برگزاری کنفرانس اطلاع‌رسانی، پاسخ به این سوالات به شرح ذیل است:

۱. با عنایت به سیاست ابلاغی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به شرکت‌های زیرمجموعه مبنی بر بررسی افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌های استهلاک‌ناپذیر، لطفاً توضیح دهید که شرکت کشاورزی‌ و دامپروی‌ مگسال در این خصوص چه اقداماتی انجام داده است؟

با عنایت به سیاست ابلاغی بنیاد مستضعفان در خصوص افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌های استهلاک‌ناپذیر در شرکت‌های تابعه، با توجه به بررسی انجام شده در هیئت مدیره شرکت افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی زمین‌های شرکت تصویب و مراحل اولیه آن در حال انجام است که اطلاع‌رسانی‌های بعدی در صورت پیشرفت کار و حسب دستورالعمل‌های سازمان بورس از طریق کدال انجام خواهد شد.

۲. لطفا متراژ و مکان زمین‌های شرکت را به صورت تفکیک شده بیان کنید.

اراضی شرکت به صورت یکپارچه در مجاورت شهر خاکعلی (استان قزوین ) واقع شده و سطح کل آن ۹۷۲ هکتار است که ۵۰ درصد این اراضی موقوفه است.

۳. با توجه به دستور رئیس بنیاد مستضعفان مبنی بر ضرورت افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی شرکت‌های بنیاد، برآورد شرکت از درصد افزایش سرمایه از این محل حدودا چقدر است؟

بدیهی است که میزان افزایش سرمایه منوط به ارزیابی هیئت کارشناسی و طی مراحل قانونی است که در آینده حسب دستورالعمل‌های سازمان بورس اقدام خواهد شد.

این پاسخ‌ها را مسعود نیکدل مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت کشاورزی و دامپروری مگسال در سامانه کدال منتشر کرده است.

کد خبر 414222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =