برگزاری مراسم افتتاحیه هشتمین نمایشگاه بین‌المللی معدن کرمان

مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی شرکت مس گفت: مراسم افتتاحیه هشتمین نمایشگاه بین‌المللی معدن کرمان عصر روز یکم تیرماه با حضور دکتر اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت مس در محل نمایشگاه بین‌المللی جنوب شرق استان کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش صدای بورس به نقل از مس پرس، حیدر ضیغمی با اعلام این خبر گفت: با دستور دکتر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت مس و با هدف توسعه، جهش تولید و همچنین تعامل فعالان و بزرگان بخش معدن و صنایع معدنی، شرکت ملی صنایع مس ایران در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی و فرآوری مواد معدنی و تجهیزات وابسته حضور می‌یابد.
وی با بیان این‌که این نمایشگاه تا ۴ تیرماه ادامه دارد، افزود: غرفه شرکت مس در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی و فرآوری مواد معدنی و همچنین ششمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات معدنی و راهسازی میزبان علاقه‌مندان، فعالان و سرمایه‌گذاران بخش معدن و صنایع معدنی است.
ضیغمی با اشاره به اینکه این نمایشگاه نخستین نمایشگاه معدنی سال جاری است، اظهار کرد:  با هماهنگی‌های صورت‌گرفته با مجریان برگزاری نمایشگاه و همچنین نهادهای استانی تلاش شده است این نمایشگاه با رعایت بالاترین سطح پروتکل‌های بهداشتی مصوب شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار شود.
مشاور مدیرعامل شرکت مس درباره اهداف برگزاری این نمایشگاه و دلایل حضور شرکت مس در این رویداد گفت: این نمایشگاه با هدف تکمیل زنجیره تولید برای دستیابی به محصولات و خدمات با ارزش افزوده بالاتر، دستیابی به آخرین فن‌آوری‌های نوین و ارائه ماشین‌آلات و تجهیزات معدنی و راهسازی و جهش تولید در معدن خیزترین استان معدنی کشور که طیف متنوع و متفاوتی از معادن مس، زغال‌سنگ، سنگ‌آهن، کرومیت و تیتانیوم وجود دارد، برگزار می‌شود.
ضیغمی اضافه کرد: بنابراین شرکت مس به عنوان بزرگترین و برترین شرکت معدنی استان کرمان و همچنین پیشران اقتصاد کشور تلاش کرده است با حضور در این نمایشگاه زمینه‌های جذب سرمایه و فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه معدنی در کشور را فراهم کند.
به گفته مشاور مدیرعامل شرکت مس، شرکت ملی صنایع مس ایران به عنوان سومین شرکت بزرگ بورسی کشور که بهره‌برداری از معادن سرچشمه و میدوک را در استان کرمان بر عهده دارد، در این نمایشگاه به دنبال ارائه آخرین دستاوردهای اکتشاف، استخراج، فرآوری، فروش، سرمایه‌گذاری است و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، شرکت ملی مس در این نمایشگاه حضور موثر و پررنگی خواهد داشت‌.

کد خبر 414175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =