عملیات تست و راه‌اندازی کارخانه بازیابی هماتیت

مهندس ملارحمان مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر به همراه جمعی از معاونین و مدیران شرکت از پروژه کارخانه بازیابی هماتیت در منطقه گل‌گهر بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت این پروژه جهت عملیات تست و راه‌اندازی در سال جهش تولید قرار گرفت.

به گزارش صدای بورس به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، پروژه کارخانه بازیابی هماتیت، به عنوان بزرگترین کارخانه هماتیتی کشور شامل دو خط بازیابی خوراک خشک با ظرفیت ۶۰۰ هزار تن در سال و دو خط بازیابی خوراک تر با ظرفیت ۴۰۰ هزار تن در سال می‌باشد.

از مهم‌ترین مشخصات فنی این کارخانه می‌توان به مواردی همچون، عدم وابستگی ۸ ساله تامین خوراک به معدن، تکمیل زنجیره ارزش محصولات به واسطه رمقگیری مواد میانی کم عیار هماتیتی، بهره‌گیری از دانش و سرمایه بومی منطقه گل‌گهر در طراحی، اجرا و نصب، ظرفیت خوراک دهی ۴ میلیون تن در سال، ظرفیت تولید ۱ میلیون تن کنسانتره در سال، کنسانتره محصول با عیار آهن ۶۵ درصد، دانه‌بندی محصول زیر ۱۰۰ میکرون، تولید پلت فید هماتیتی و عمر خوراک کارخانه ۸ سال اشاره کرد.

میزان سرمایه گذاری صورت گرفته در این پروژه بالغ بر ۳۶۰۰ میلیارد ریال می باشد و میزان اشتغال پروژه نیز پس از بهره‌برداری۲۵۰ نفر به صورت مستقیم و ۶۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم خواهد بود.

کد خبر 413481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =