۲۰۰ هزار میلیارد ریال منابع سپرده‌ای بانک توسعه تعاون

احمد محمدی مدیر امور استان‌ها و شعب بانک توسعه تعاون گفت: منابع سپرده‌ای بانک توسعه تعاون به مرز ۲۰۰ هزار میلیارد ریال نزدیک شده است.

به گزارش صدای بورس به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، احمد محمدی مدیر امور استان‌ها و شعب بانک توسعه تعاون در جلسه ویدئو کنفرانس با مدیران استانی این بانک اظهار داشت: بانک توسعه تعاون به‌عنوان بانک توسعه‌ای و تخصصی تعاون‌گران و کارآفرینان، ضمن اعطای تسهیلات توسعه‌ای به تعاون‌گران و کارآفرینان، از طریق تعامل دوجانبه با تعاون‌گران، فعالان اقتصادی و واحدهای تولیدی، برنامه‌های عملیاتی و هدف‌گذاری دقیق و مداومی برای جذب منابع سپرده‌ای در نظر دارد که در مقطع کنونی، منابع سپرده‌ای بانک به مرز ۲۰۰ هزار میلیارد ریال نزدیک شده است.

وی با اشاره به اینکه اجرای مؤثر بانکداری توسعه‌ای مستلزم چرخش صحیح مصارف و منابع و حمایت از طرح‌های تولیدی و اشتغال‌زا می‌باشد، گفت: دستگاه‌های اجرایی می‌توانند برای هدایت وجوه اداره شده بودجه‌ای، از ظرفیت عاملیت بانک توسعه تعاون استفاده نمایند و مبالغ سپرده‌شده دستگاه‌های اجرایی مطابق زمان‌بندی مندرج در تفاهم‌نامه و قرارداد همکاری، در مسیر جهش تولید و ایجاد اشتغال بکار گرفته خواهد شد.

محمدی خطاب به مدیران استانی بانک توسعه تعاون یادآور شد: پرونده‌های اعتباری مربوط به توافق چهارجانبه با معاونت تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صندوق کارآفرینی امید و صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون در اسرع وقت تکمیل و پرداخت گردد. محمدی افزود: همچنین نقش عاملیت بانک در تسهیلات موضوع‌بند الف تبصره ۱۸ باید با جدیت در استان‌ها دنبال شود.

مدیر امور استان‌ها و شعب بانک توسعه تعاون در ادامه اجرای صحیح قانون تسهیل بدهی تولیدکنندگان را در راستای حمایت از بخش تولید ضروری دانست و گفت: نهایت همکاری با واحدهای بدهکار صورت خواهد پذیرفت، تا شرایط بهتری برای رونق تولید در استان‌های سراسر کشور ایجاد شود.

محمدی ثبت صحیح اطلاعات شغلی کلیه همکاران در سامانه ایران کارمند را مطابق چارت‌های مصوب و جایگاه‌های دقیق در کوتاه‌ترین زمان الزامی دانست و گفت: کمیته انتصابات استان‌ها نسبت به ساماندهی و مرتب‌سازی چینش نیروهای مستقر در شعبه مطابق چارت اقدام نمایند و مراحل اجرایی و استعلامات نیز با همکاری و نظارت امور سرمایه انسانی، امور بازرسی و امور حراست طی خواهد گردید.

کد خبر 413453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =