۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۴
وظیفه جذب مشتری بر عهده روابط عمومی

باید سعی کنیم رابطه خود با جامعه را بسیار گسترش دهیم تا بازخوردهای واقعی را در حوزه کسب و کار و مخاطبین خاص دریافت کنیم.

وحید قربانی، مدیر روابط عمومی شرکت مبین وان کیش در گفت و گو با صدای بورس؛

فلوچارت ارتباط با رسانه‌ها ، جز برنامه‌هایی است که روابط عمومی باید از ابتدای سال برنامه‌ریزی کند و بداند که قدم به قدم چگونه باید با رسانه‌ها همکاری کند.
گاهی وظیفه تبلیغات برای روابط عمومی‌ها در نظر گرفته می‌شود، بنابراین روابط عمومی باید پلن تبلیغات مناسب در عرضه‌های مختلف دیجیتال و مکتوب را در ابتدای سال در نظر داشته باشد.
در مجموعه مبین وان سعی کردیم تولید دانش داشته باشیم. از جمله اقدامات صورت گرفته، ترجمه۴ کتاب و طراحی بازی از فعالیت‌ها بود. با وجود اینکه چنین رسالتی نداشتیم اما احساس کردیم که فضای کسب و کار نیاز به تولید دانش دارد.
باید سعی کنیم رابطه خود با جامعه را بسیار گسترش دهیم تا بازخوردهای واقعی را در حوزه کسب و کار و مخاطبین خاص دریافت کنیم. 
این کمک می کند تا روابط عمومی بداند در لحظه در کجا قرار گرفته و جریان ساخته شده درست است یا خیر. سپس تصمیم بگیرد روند خود را ادامه دهد یا تغییراتی را ایجاد کند.
اینکه بتوانیم بازخورد درست بگیریم، باید crm(مدیریت ارتباط با مشتری) خوبی داشته باشیم و مشتریان را شریک خود بدانیم. این بسیار نکته مهمی است که باید در روابط عمومی‌ها رعایت شود.

کد خبر 413326

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =