۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶
وضع «نطرین» نرمال نیست

با توجه به توقف نماد معاملاتی سهام شرکت عطرین نخ قم (نطرین) به علت نوسانات ۵۰ درصد قیمت پایانی سهام و ضرورت برگزاری کنفرانس اطلاع‌رسانی در این رابطه، مدیرعامل شرکت عطرین نخ قم درباره وضع این شرکت شفاف‌سازی کرد.

به گزارش صدای بورس، امیر حسین شاه علی خطاب به سهامداران و فعالان بازار گفت:

۱- با توجه به شفاف‌سازی‌های گذشته شرکت، شیوع بیماری کرونا با مرکزیت استان قم، تاثیر با اهمیتی بر عملکرد شرکت طی دو ماه گذشته داشته است. با این حال با اقدامات انجام شده میزان تولید شرکت تا حدودی به شرایط عادی رسیده است اما با توجه به عدم ریشه کن شدن بیماری کرونا و تاثیر آن بر صنعت پوشاک، پارچه، پرده مبلمان و...، ماه مبارک رمضان و رکود نسبی بازارها، موجودی انبار مشتریان شرکت و عدم تقاضای موثر در بازار نخ جهت تبدیل به محصول نهایی، شرایط فروش شرکت تا رسیدن به وضعیت عادی و نرمال فاصله دارد. شرکت در تلاش است هرچه سریع‌تر میزان فروش را با استفاده از تکنیک‌های مختلف، بهبود ببخشد. با این حال به نظر وضعیت سودآوری شرکت طی فصل بهار ۹۹ ضعیف‌تر از مدت مشابه سال قبل خواهد بود.

 ۲- از آنجایی که عملیات شرکت طی دو ماه گذشته اعم از تولید، فروش و سودآوری روند کاهشی داشته است، لذا رشد قیمت سهام درهفته‌های اخیر با عملیات شرکت مرتبط و سازگار نیست و عمدتا متاثر از شرایط بازار سرمایه و ورود نقدینگی به این بازار است. لذا ضمن تاکید بر رعایت مدیریت سرمایه و مدیریت ریسک و با در نظر گرفتن روش‌های مختلف ارزش‌گذاری سهام به استحضار می‌رساند تمامی مسئولیت افزایش یا کاهش قیمت سهم با سهامداران محترم است و در سود و زیان احتمالی حاصل از نوسان قیمت سهم، هیئت مدیره و سهامدار عمده هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.

کد خبر 413274

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =