۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲
فرصت‌های طلایی را قدر بدانیم

در طول هفته گروه‌هایی را داشتیم که عقب‌نشینی کردند و نمادهایی که صف فروش تشکیل دادند، فرصت خرید فراهم شد و بهتر است که ما این فرصت‌های طلایی را شناسایی کنیم و اگر قرار است در نمادی ورود کنیم و یا خریدهای خودمان را تکمیل کنیم در این فرصت‌ها انجام دهیم و الزاما در صف‌های خرید قرار نگیریم و احتیاط را چاشنی معاملات کنیم.

شهلا حیدری، کارشناس بازار سرمایه در گفت و گو با صدای بورس ؛

بازار سرمایه هفته سبز پوشی را پشت سر گذاشت و شاخص کل بورس در طی ۵ روز کاری بیش از ۱۰۸ هزار واحد رشد کرد و رکوردهای جدیدی از ارزش و حجم معاملات و مشارکت در عرضه اولیه رقم خورد.
روز چهارشنبه بیش از ۲ میلیون ۳۰۰ هزار نفر در عرضه اولیه "غگیلا" شرکت کردند. از جمله خبرهای مهم هفته، حمایت استارتاپ‌های شیپور و دیجی کالا از بازار و از همه مهم‌تر حمایت مقام معظم رهبری از بازار سرمایه و آزادسازی سهام عدالت بود.
گروه‌های بانکی، سرمایه‌گذاری و پالایشی گروه‌هایی بودند که در طول هفته مورد توجه بودند و بیشترین ارزش صف خرید در پیش گشایش را داشتند.
گروه‌هایی که کمی عقب نشینی کردند و بیشترین ارزش در صف فروش را داشتند، شامل گروه‌های فلزی و محصولات فلزی، سیمانی و دارویی بودند.
البته می‌توان گفت کانی‌های فلزی در اواسط هفته به جمع گروه‌های پرطرفدار بازار پیوستند و رقابت تنگاتنگی با بانکی‌ها و پالایشی‌ها پیدا کردند.
نکته‌ای که می‌توان در نهایت به آن اشاره کرد اینکه، در طول هفته گروه‌هایی را داشتیم که عقب‌نشینی کردند و نمادهایی که صف فروش تشکیل دادند، فرصت خرید فراهم شد و بهتر است که ما این فرصت‌های طلایی را شناسایی کنیم و اگر قرار است در نمادی ورود کنیم و یا خریدهای خودمان را تکمیل کنیم در این فرصت‌ها انجام دهیم و الزاما در صف‌های خرید قرار نگیریم و احتیاط را چاشنی معاملات کنیم.

کد خبر 412905

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =