پیام مدیرعامل بانک توسعه تعاون به مناسبت روز جهانی کارگر

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون در پیامی، روز جهانی کارگر را تبریک گفت.

به گزارش صدای بورس به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، متن این پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

لیسَ لِلانسان الّا ماسَعی (قرآن کریم- سوره نجم)
«کارگران» از مهم‌ترین سرمایه‌های انسانی هستند، عناصری مولد و خلاق که با کمک دست‌های هنرمند و بازوان سترگ خویش چرخ تولید کشور را به حرکت درمی‌آورند و یازدهم اردیبهشت‌ماه، روز جهانی کارگر، فرصت مغتنمی است برای سپاس و قدردانی از انسان‌های شرافتمندی که قوه ابتکار و توان خود را مصروف آبادانی و پیشرفت میهن اسلامی خود می‌کنند، عزیزان گران‌قدری که مصداق مجاهدان درراه خدا هستند.

نیک می‌دانیم کار متعهدانه سنگ بنای توسعه و پیشرفت هر کشوری است و محور اصلی کار، سرمایه‌های انسانی هستند. توجه به این سرمایه‌های بی‌بدیل، پاسداشت خدمات و تلاش در جهت مراقبت هر چه بیشتر از آن‌ها موفقیت و تعالی کشور را تضمین و تثبیت خواهد کرد و در سالی که مزین به شعار «جهش تولید» است، بدون شک مهم‌ترین عنصر عرصه تولید یعنی "کارگر" نقش محوری در تحقق اهداف عالیه کشور ایفاء می‌کند.
اینجانب و تمامی همکاران بنده در اقصی نقاط کشور افتخار داریم که به‌عنوان خانواده بزرگ بانک توسعه تعاون در خدمت عزیزان هموطنی هستیم که در کسوت کارگری، خدمات ارزنده‌ای را در راه پیشبرد و سرافرازی میهن اسلامی ارائه می‌نمایند و خرسندیم به تلاش‌گرانی خدمت‌رسانی کنیم که مأموریت بزرگ ایشان توسعه و آبادانی کشور است.
بانک توسعه تعاون همواره و به‌عنوان یکی از ارکان بخش تعاون کشور در تلاش است که با اتکا به‌تمامی امکانات، زیرساخت‌ها و ظرفیت‌هایش و نیز بهره‌گیری از فرصت‌های ممکن، طیف متنوعی از خدمات را به جامعه هدف و ازجمله کارگران سخت‌کوش و شریف این مرزوبوم عرضه کند.
فرارسیدن روز کارگر، روز تجلیل از پیشتازان توسعه و پیشرفت در سال «جهش تولید» را به‌تمامی کارگران خلاق و پرتلاش ایران اسلامی تبریک عرض می‌کنم و ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه عزیزان هم‌وطن در این ماه صیام، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم؛ خادمینی شایسته برای مردم بزرگوار به‌ویژه جامعه کارگران زحمت‌کش کشورمان باشیم.

۱۱ اردیبهشت‌ماه روز جهانی کار و کارگر گرامی باد.

حجت اله مهدیان

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون

کد خبر 412894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =