تقدیر از کارگران نمونه استان خوزستان

مراسم سی و یکمین جشنواره امتنان از کارگران و گروه‌های کار و واحدهای نمونه استان خوزستان به‌صورت ارتباط ویدئوکنفرانسی با حضور مدیرعامل بانک توسعه تعاون برگزار شد.

به گزارش صدای بورس به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، حجت اله مهدیان رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون در ارتباط ویدئوکنفرانسی با مراسم سی و یکمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه استان که به همت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان و ستاد بزرگداشت هفته کارگر برگزار گردید اظهار داشت: کارگران و نیروهای انسانی شاغل در واحدهای تولیدی و صنعتی مهم‌ترین رکن فرآیند تولید محسوب می‌شوند که تکریم و امتنان از این عزیزان می‌تواند تا حدی پاسخگوی تلاش‌ها و زحمات آن‌ها باشد.

وی با اشاره به اهمیت راهبردهای اقتصادی کشور در سال جهش تولید گفت: تأمین سرمایه و منابع مالی موردنیاز واحدهای تولیدی از مهم‌ترین ابعاد ایجاد شرایط بهینه تولید در واحدهای صنعتی و تعاونی است، ازاین‌رو بانک توسعه تعاون در راستای تأمین مالی کارآفرینان و تولیدکنندگان، توان تسهیلاتی و اشتغال‌زایی خود را معطوف به حمایت مالی از این واحدها نموده است.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون در ادامه گفت: حضور بانک توسعه تعاون در طرح‌های ملی به‌عنوان بانک عامل طرح‌های توسعه‌ای و اشتغال‌زایی فرصت‌های مناسبی را برای بهره‌مندی واحدهای تولیدی صنعتی و کشاورزی و خدمات وابسته ایجاد نموده است و واحدهای اقتصادی استان با ارائه طرح‌ها به دستگاه‌های اجرایی استان خوزستان و ارائه معرفی‌نامه به بانک می‌توانند از تسهیلات توسعه‌ای و اشتغال‌زایی بانک توسعه تعاون استفاده نمایند.

مهدیان با اشاره به آغاز مرحله پنجم اجرای طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری و همچنین اجرای طرح تسهیلات موضوع تبصره ۱۸ قانون بودجه گفت: تسهیلات بانک توسعه تعاون در سال ۹۸ با رشدی بالغ‌بر ۵۰ درصد مواجه بوده است و هدف‌گذاری تسهیلاتی بانک در سال ۹۹ نیز تکرار این رشد ۵۰ درصدی خواهد بود و بیشترین تمرکز بانک نیز حمایت از واحدهای تولیدی صنعتی و کشاورزی است.

وی همچنین با تقدیر و امتنان از برگزیدگان کارگری استان گفت: به هرکدام از بیست برگزیده این جشنواره، تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰۰ میلیون ریالی پرداخت خواهد گردید.

در این جلسه ارسلان غمگین مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان گفت: حمایت بانک توسعه تعاون از تولیدکنندگان استان خوزستان شایسته تقدیر است و بسیاری از واحدهای برگزیده کارگری به نقش حمایتی این بانک از واحدهای تولیدی و کارگران عزیز اذعان دارند.

وی در ادامه به تقدیر از ۲۰ نفر از برگزیدگان جامعه کار استان شامل کارگران نمونه بخش صنعت، کارگران نمونه بخش کشاورزی، واحدهای نمونه کارگری، کارفرمای نمونه سلامت‌محور، بهداشت‌یاران برتر جامعه کار اشاره نمود که در این جلسه از زحمات این عزیزان تقدیر و تشکر گردید.

جلیل کرمی برجویی مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان خوزستان نیز در ادامه این جلسه خاطرنشان کرد: عملکرد این بانک در استان خوزستان موجب افزایش ظرفیت اشتغال استان گردیده است و این بانک در طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری، تسهیلات موضوع بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه، تسهیلات جبران خسارت سیل، تسهیلات اشتغال خانگی و معرفی‌شدگان نهادهای حمایتی همکاری مناسبی با دستگاه‌های اجرایی برقرار نموده است.

کد خبر 412819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =