۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴
 روند صعودی بورس بر خلاف دیروز

بر خلاف روز گذشته که بورسی‌ها شاهد سقوط بودند، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز با رشد روبه‌رو شد.

به گزارش صدای بورس به نقل از ایبِنا، شاخص کل بورس تهران پس از پایان معاملات امروز (سه‌شنبه ۱۹ فروردین‌ماه)، ۱۳ هزار و ۹۲۵ واحد (معادل ۲.۴۴ درصد) رشد کرد و در ارتفاع ۵۸۳ هزار و ۵۹۹ واحدی قرار گرفت تا اصلاح روز گذشته خود را جبران کند.

سایر شاخص‌های بورس تهران نیز امروز سبزپوش بودند و شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) با ۳ هزار و ۷۱۱ واحد رشد (معادل ۲.۴۴ درصد) به ۱۵۵ هزار و ۵۴۱ واحد رسید. شاخص کل (هم وزن) نیز با ۴ هزار و ۲۹۷ واحد (معادل ۲.۱۰ درصد) افزایش به ۲۰۹ هزار و ۳۱۸ واحد رسید.

شاخص قیمت (هم وزن) با دو هزار و ۸۵۸ واحد رشد (معادل ۲.۱۰ درصد) و شاخص آزاد شناور نیز با ۱۶ هزار و ۲۲۳ واحد افزایش (معادل ۲.۱۹ درصد) به ترتیب در ارتفاع ۱۳۹ هزار و ۲۶۰ و ۷۵۷ هزار و ۲۷۳ واحدی قرار گرفتند.

 در پایان معاملات امروز همچنین شاخص بازار اول با ۹ هزار و ۶۱۴ واحد افزایش (معادل ۲.۴۰ درصد) به ۴۱۰ هزار و ۱۷۴ واحد و شاخص بازار دوم هم با ۳۰ هزار و ۵۸۳ واحد (معادل ۲.۵۱ درصد) به یک میلیون و ۲۴۹ هزار و ۴۴۱ واحد رسیدند. بورس تهران امروز شاهد داد و ستد ۶ میلیارد و ۴۷۵ میلیون برگه سهم و حق تقدم به ارزش ۵ هزار و ۵۹۰ میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و ۱۴۳ هزار نوبت معاملاتی بود.

همچنین بیشترین تاثیر در شاخص نیز به ترتیب متعلق به نمادهای تاپیکو با یک هزار و ۴۰۸ واحد، فارس با یک هزار و ۲۱۰ واحد، فولاد با یک هزار و ۴ واحد، فملی با ۸۵۲ واحد، رمپنا با ۶۰۳ واحد، اخابر با ۶۰۲ واحد و وامید با ۴۸۸ واحد بود. نمادهای وبملت، وتجارت، غگل، شپنا، فملی، ومعادن و فولاد نیز نمادهای پربیننده بورس تهران بودند.

کد خبر 412263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =