افزایش ٢٠٧ میلیارد تومانی سرمایه صندوق بیمه فعالیت های معدنی

طبق اعلام مدیرعامل صندوق بیمه سرمایه‌گذاری فعالیت‌های معدنی، این سازمان در سال ٩٨ سرمایه خود را از ١٤٣ میلیارد به ٣٥٠ میلیارد تومان رسانده است. ضمن اینکه در دو سال گذشته ٥٩٢ میلیارد تومان بیمه‌نامه سرمایه‌گذاری و اعتباری در بخش معدن و صنایع معدنی صادر کرده است.

به گزارش صدای بورس به نقل از ایسنا، با بیان اینکه صندوق بیمه سرمایه‌گذاری فعالیت‌های معدنی طی ١٤ سال  فعالیت خود، ۱۷۴۲ فقره بیمه‌نامه سرمایه‌گذاری و اعتباری به مبلغ هزار و ٢٨ میلیارد تومان صادر کرده است، اظهار کرد: از این رقم تنها ٥٩٢ میلیارد تومان آن مربوط به دو سال گذشته است. ضمن اینکه تقویت صندوق بیمه سرمایه‌گذاری فعالیت‌های معدنی به عنوان یکی از نهادهای حمایتی کشور ودر جهت توسعه سرمایه‌گذاری های خطرپذیر بخش معدن و صنایع معدنی، از  جمله اقدامات مهمی است که در سال ٩٨ عملیاتی شد.

مدیرعامل صندوق بیمه سرمایه‌گذاری فعالیت‌های معدنی با اشاره به اقدامات اخیر ایمیدرو در افزایش سرمایه صندوق افزود: یکی از پشتوانه‌های صندوق، افزایش سرمایه است که در سال ٩٨ از ١٤٣ میلیارد به ٣٥٠ میلیارد تومان رسیده است. این در حالی است که طبق برنامه‌های سازمان ایمیدرو، این نهاد پشتیبان معادن بخش خصوصی، سال ٩٩ برنامه افزایش سرمایه تا ٥٠٠ میلیارد تومان را پیش رو دارد. علاوه بر این صندوق، حمایت از طرح فعال سازی معادن کوچک را نیز جزو فعالیت‌هاو برنامه‌های خود دارد.

تمامی درخواست‌های بهره برداران درسال ۹۸ تعیین تکلیف شد

قباد شاه کرمی، سرپرست مدیریت فنی ومهندسی صندوق بیمه سرمایه‌گذاری فعالیت‌های معدنی نیز با اشاره به انجام خدمات صورت گرفته صندوق به مراجعین خود به ایسنا، گفت: این صندوق تا روز ۲۸ اسفند ماه سال ۹۸ نسبت به بررسی و ارزیابی درخواست‌های صدور بیمه‌نامه ها اقدام کرده است.

وی ضمن تاکید براینکه باتوجه به شرایط کشور برای جلوگیری از ویروس کرونا، تمهیدات ایمنی لازم در خصوص کرونا حین خدمات رسانی به مراجعین صورت گرفته است، گفت: با به کارگیری کلیه اقدامات بهداشتی و در محیطی کاملا ضدعفونی شده، نسبت به صدور بیمه‌نامه برای درخواست‌های واجد شرایط، اقدامات لازم انجام شد. تقریبا تمامی درخواست های بهره برداران در سال ۹۸ تعیین تکلیف شد.

کد خبر 412099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =