سال ۹۹ چه باید کرد؟

در سال ۹۹ امیدواریم با تلاش های جدی و سیاست های خوب ارزی و پولی که از سال ۹۷ پایه گذاری و در سال ۹۸ بخش هایی از آن اجرا شد را در سال ۹۹ نیز با قدرت و شدت بیشتری ادامه دهیم تا بتوانیم کنترل جدی در تورم داشته باشم و طبق گفته رهبری رونق تولید ملی را توسعه بیشتری دهیم

سال ۹۸ سال سختی بود؛ فشار حداکثری تحریم‌ها از سوی آمریکا با شدت تداوم پیدا کرد، صادرات نفت کاهش بسیار زیادی داشت و درآمدهای ارزی ناشی از آن به حداقل رسید.
افرادی که به دنبال تحریم و بستن تمام راه های مبادلات پولی و بانکی بودند، حداکثر تلاش خود را کردند تا بیشترین ضربه را به اقتصاد کشور وارد کنند.
در سال ۹۹ امیدواریم با تلاش های جدی و سیاست های خوب ارزی و پولی که از سال ۹۷ پایه گذاری و در سال ۹۸ بخش هایی از آن اجرا شد را در سال ۹۹ نیز با قدرت و شدت بیشتری ادامه دهیم تا بتوانیم کنترل جدی در تورم داشته باشم و طبق گفته رهبری رونق تولید ملی را توسعه بیشتری دهیم.
کارهای بسیاری را شروع کردیم و کانال های فراوانی را در حال پیگیری هستیم تا بتوانیم مراودات مالی و پولی را با دنیا توسعه دهیم. تجارت تحریمی را ترویج کنیم تا در چهارچوب تحریم تجارت اصلی کشور را مانند سال ۹۸ ادامه دهیم.
تمام تلاش بر این است که مردم کمترین سختی و مشکل را داشته باشند و در حد توان تلاش خود را کردیم و در سال ۹۹ با قدرت بیشتری در خدمت مردم خواهیم بود.
سال خوب و موفقیت آمیزی داشته باشید.

کد خبر 412074

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =