مساعدت بانک توسعه تعاون در بازپرداخت تسهیلات

به‌منظور حمایت از فعالان اقتصاد تعاونی و کلیه فعالیت‌های اقتصادی کشور و در راستای اجرای دستورالعمل مورخه ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، بانک توسعه تعاون از مشتریان حقیقی و حقوقی خود در شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا در جامعه حمایت می‌کند.

به گزارش صدای بورس به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، همچنین در صورت درخواست کتبی از شعب ذی‌ربط بانک توسعه تعاون، اقساط تسهیلات آن دسته از مشتریان محترم که طی اسفندماه ۹۸ و فروردین و اردیبهشت ۹۹ سررسید می‌شود و مشمول مصادیق این طرح است، منوط به آن‌که بدهی آن‌ها تا تاریخ ۹۸/۱۰/۱ در طبقه جاری قرار داشته باشد، پس از پایان دوره بازپرداخت تسهیلات بدون لحاظ هر نوع جریمه‌ای دریافت می‌گردد؛ ضمن آن‌که کلیه مشتریان حقیقی و حقوقی که از تسهیلات قرض‌الحسنه بانک توسعه تعاون استفاده کرده‌اند، مشمول این طرح می‌باشند.
شایان‌ذکر است بانک توسعه تعاون در دوره مذکور جریمه (مابه‌التفاوت نرخ وجه التزام تأخیر دیه و نرخ سود مندرج در قرارداد) و کارمزد اضافی از مشمولین طرح دریافت نمی‌نماید.
گفتنی است، تنها بانک توسعه‌ای- تخصصی بخش تعاون کشور در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی و وظایف ذاتی خود با توجه به شرایط کمتر فعال غیرمترقبه در فضای اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا و به‌منظور سرپا ماندن و تداوم مشاغل و کسب‌وکارهای کوچک این تصمیم را اتخاذ کرده است.
 

کد خبر 412028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =