ذخیره سازی بیش از ۱۶۰۰ میلیارد تومان دارو در شرکت‌های توزیع دارویی شستا

روابط‌ عمومی شستا اعلام کرد، شرکت‌های توزیع دارویی شستا در ایام نوروز تعطیل نیستند.

به گزارش صدای بورس به نقل از شستا رسانه، شرکت‌های توزیع و پخش دارویی داروپخش، هجرت و اکسیر، از شرکت‌های تابعه هلدینگ دارویی شستا در ایام نوروز خدمات توزیع دارو را قطع نمی‌کنند و توزیع دارو در سراسر کشور به مراکز درمانی و داروخانه‌ها ادامه دارد.
محمدرضا مرادی مدیرعامل توزیع داروپخش در این باره گفت: با وجود مشکلات و چالش‌های مالی با مراکز درمانی دولتی، سرویس ویژه خدمات دارویی خود را بدون کوچکترین توقف ادامه دادیم و در کنار مردم برای عبور از این بحران ویروسی هستیم.
وی با بیان اینکه داروپخش به عنوان بزرگترین توزیع‌کننده شرکت دارویی کشور در اسفندماه ۹۸ از مرز فروش ۴۰۰۰ میلیارد تومان عبور کرد، افزود: به عنوان یکی از اصلی‌ترین شرکت‌های توزیع دارو در کشور، محصولات مرتبط با بیماری کرونا را در روزهای آتی و در ایام نوروز توزیع می‌کنیم و با ذخیره بیش از ۷۰۰ میلیارد تومانی دارو، به سرویس‌دهی در سراسر کشور ادامه می‌دهیم.

 ۲۱مرکز پخش هجرت آماده خدمات رسانی
مسعود بهرامی نوید، مدیرعامل پخش هجرت از شرکت‌های توزیع دارویی شستا که بزرگترین انبار توزیع دارو در خاورمیانه با استانداردهایGNP  را در اختیار دارد، در خصوص توزیع دارو در این روزها، گفت: پخش هجرت با ۱۶۰ کامیون که بخش عمده آنها کامیون‌های یخچال‌دار با استاندارد توزیع داروهستند، در ایام نوروز خدمات توزیع دارو را بدون توقف ادامه می‌دهد. وی با اشاره به اینکه برای ورود به سال نو ۷۰۰ میلیارد تومان دارو ذخیره کرده‌ایم، از افزایش فروش ۴۰ درصدی داروهای هلدینگ تیپیکو در این شرکت پخش خبر داد و تصریح کرد: در ۲۱ مرکز پخش هجرت در کشور داروهای پیشگیرانه کرونا، مکمل‌های تقویت قوای ایمنی بدن، محصولات ضدعفونی‌کننده و آنتی‌بیوتیک‌ها از جمله محصولاتی است که در تعطیلات نوروز توزیع آنها ادامه خواهد داشت.

۵۰۰ تُن محصولات ضدعفونی دست و سطوح توزیع کردیم
محمدهادی کمالی، مدیرعامل پخش دارویی اکسیر از پخش ۵۰۰ تُن محصولات ضدعفونی در اسفندماه پیرو سیاست‌های توزیعی وزارت بهداشت خبر داد و گفت: با وجود مشکلات نقدینگی مراکز درمانی، با همه مجموعه‌های علوم پزشکی و مراکز درمانی دولتی و خصوصی همکاری داریم. وی با اشاره به ابلاغ سیاست‌های وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل شستا، گفت: پخش اکسیر ۲۴ ساعته در تمام ایام نوروز به سرویس‌دهی ادامه می‌دهد و به عنوان مرکز توزیع محصولات ضدعفونی، پیش‌بینی‌ها و برنامه‌ریزی‌ها لازم انجام شده است. کمالی با بیان اینکه بیش از ۲۰۰ میلیارد دخیره دارویی در پخش اکسیر موجود است، از رشد فروش ۳۵ درصدی در این شرکت نسبت به سال ۹۷ خبر داد.

کد خبر 412012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =