خبر خوب از «غویتا»:افزایش سود ویتانا با محصول جدید «دلاتو»

خط جدید تولیدات ویتانا (محصول دلاتو) از لحاظ ریالی با قیمت هر کیلوگرم ۳۵ هزار تومان، ظرفیت سالانه ۱۵۰ میلیارد تومان را برای شرکت در پی خواهد داشت.

محمد مهدی سماواتی، مشاور حوزه بازار سرمایه شرکت ویتانا در گفت‌وگو با صدای بورس:

- محصول جدیدی که به سبد محصولات ویتانا اضافه شده، برند دلاتو است. می‌توان گفت دلاتو گرانترین برند بیسکویت موجود در بازار ایران است که میانگین قیمت هر کیلوگرم آن حدود ۳۵ هزار تومان است.
- میانگین قیمت فعلی محصولات ویتانا حدود ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان است که در واقع این بیسکویت می‌تواند کمک شایانی به بالا رفتن میانگین قیمت هر کیلوگرم محصولات شرکت بکند.
- این خط از بالاترین سطح دانش و ماشین‌آلات روز دنیا تشکیل شده که فعالیت آن کاملا به صورت اتوماسیونی است. میزان کاربری آن در مقایسه با محصولات دیگر شرکت بسیار پایین‌تر و یک محصول بسیار بهینه است.
- مقایسه‌ای داشته باشیم بین افزایش قیمت فروش و افزایش قیمت بهای تمام شده؛ بهای تمام شده محصولات گروه دلاتو در مقایسه با محصولات فعلی شرکت حداکثر تا ۱۵ درصد است که آن هم به خاطر استفاده از جو دوسر است که تم این محصول را سلامت‌محور می‌کند و یک بازار جدید است که صنعت شیرینی و شکلات به سرعت به سمت آن در حرکت است. این خط از لحاظ ریالی با قیمت هر کیلوگرم ۳۵ هزار تومان، ظرفیت سالانه ۱۵۰ میلیارد تومان را برای شرکت در پی خواهد داشت که این موضوع طی یک برنامه منظم و منسجم توسط شرکت دنبال می‌شود. 
- با توجه به قیمت بالاتر محصولات ما و میزان رشد بهای تمام شده، حتماً حاشیه سود این بخش از محصولات شرکت دارای رشد بیشتری خواهد بود و کمک خواهد کرد که میانگین حاشیه سود عملیاتی و حاشیه سود خالص شرکت افزایش یابد.

کد خبر 411609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =