شاخص از نیمه راه بازگشت

در دومین روز از معاملات هفتگی، شاخص کل بورس که در آغاز معاملات روندی نزولی پیدا کرد و بیش از ۳۵۰۰ واحد کاهش یافت، با فشار تقاضا و خرید دوباره در مسیر رشد قرار گرفت. بدون شک، فروشندگان ابتدای معاملات، زیان‌دیدگان در پایان روز بودند. در پایان معاملات امروز، شاخص کل بورس تهران بیش از ۲۰۰۰ واحد افزایش پیدا کرد.

به گزارش صدای بورس به نقل از آمارهای بورس تهران، در معاملات ‌یکشنبه ۱۳ بهمن شاخص کل بورس تهران با ۲ هزار و ۳۲.۰۷ واحد رشد (معادل ۰.۴۸ درصد) به سطح ۴۲۸ هزار و ۲۱۷.۰ واحد افزایش یافت. شاخص کل هم‌وزن به میزان یک هزار و ۶۶۱.۲۸ واحد (معادل ۱.۱۸ درصد) افزایش یافت و به سطح ۱۴۱ هزار و ۸۶۲.۳ واحد رسید. از سویی شاخص قیمت وزنی-ارزشی ۵۴۲.۵۹ واحد (معادل ۰.۴۸ درصد) رشد کرد و به رقم ۱۱۴ هزار و ۲۸۱.۶ واحد دست یافت. همچنین شاخص بازار اول به میزان یک هزار و ۶۱۰.۸۳  واحد (معادل ۰.۵۳ درصد) افزایش یافت و به سطح ۳۰۷ هزار و ۶۸۲.۸ واحد رسید. شاخص بازار دوم نیز ۳ هزار و ۵۳۴.۳۹ واحد (معادل ۰.۴۰ درصد) افزایش را تجربه کرد و به رقم ۸۸۶ هزار و ۷۹۴.۴ واحد دست یافت. در عین حال، شاخص صنعت با یک هزار و ۷۶۹.۱۳ واحد رشد (معادل ۰.۴۶ درصد) به سطح ۳۸۲ هزار و ۹۸۸.۱ واحد رسید.

در معاملات امروز، ۷ میلیارد و ۶۰۶ میلیون سهم به ارزش ۳۷ میلیون و ۴۵۱ هزار و ۷۹۰ میلیون ریال در ۷۵۶ هزار و ۷۳۱ نوبت معامله شدند و ارزش بازار به ۱۵ میلیون و ۵۷۰ هزار و ۹۸۵ میلیارد ریال رسید.

در معاملات امروز یکشنبه، سهام نمادهای خزامیا، کالا، حکشتی، خساپا، ختور، کسعدی، دیران، شکربن و فمراد بیشترین افزایش قیمت و سهام نمادهای سصفها، فجام، وتوشه، وآذر، کاما، غشهد و فرآور بیشترین کاهش قیمت را در بازار سهام رقم زدند.

کد خبر 411525

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =