۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵
غلبه تقاضا و اوجگیری شاخص

در نخستین روز از معاملات هفتگی بورس، شاخص کل باز هم رکورد تازه‌ای بر جا گذاشت و با تداوم ورود نقدینگی و افزایش تقاضای سرمایه‌گذاران، ارزش معاملات و ارزش بازار هم با افزایش مواجه شد. در معاملات امروز، شاخص کل بورس تهران بیش از ۵۷۰۰ واحد افزایش پیدا کرد.

به گزارش صدای بورس به نقل از آمارهای بورس تهران، در معاملات ‌شنبه ۵ بهمن شاخص کل بورس تهران با ۵ هزار و ۷۹۰.۴۰ واحد رشد (معادل ۱.۴۱ درصد) به سطح ۴۱۷ هزار و ۱.۹ واحد افزایش یافت. شاخص کل هم‌وزن به میزان ۳ هزار و ۶۹۱.۷۲ واحد (معادل ۲.۸۰ درصد) افزایش یافت و به سطح ۱۳۵ هزار و ۵۴۱.۷ واحد رسید. از سویی شاخص قیمت وزنی-ارزشی یک هزار و ۵۴۵.۵۴ واحد (معادل ۱.۴۱ درصد) رشد کرد و به رقم ۱۱۱ هزار و ۲۸۸.۵ واحد دست یافت. همچنین شاخص بازار اول به میزان ۴ هزار و ۲۲۴.۵۴  واحد (معادل ۱.۴۳ درصد) افزایش یافت و به سطح ۲۹۸ هزار و ۸۶۳.۵ واحد رسید. شاخص بازار دوم نیز ۱۱ هزار و ۷۰۶.۳۵ واحد (معادل ۱.۳۷ درصد) افزایش را تجربه کرد و به رقم ۸۶۶ هزار و ۹۷۶.۴ واحد دست یافت. همچنین شاخص صنعت با ۵ هزار و ۲۸۶.۳۲ واحد رشد (معادل ۱.۴۳ درصد) به سطح ۳۷۴ هزار و ۳۴.۳ واحد رسید.

در معاملات امروز، ۵ میلیارد و ۹۹۱ میلیون سهم به ارزش ۴۱ میلیون و ۱۵۶ هزار و ۶۶۲ میلیون ریال در ۶۶۸ هزار و ۸۱۱ نوبت معامله شدند و ارزش بازار به ۱۵ میلیون و ۱۶۳ هزار و ۱۳۴ میلیارد ریال رسید.

در معاملات امروز ‌شنبه، سهام نمادهای های‌وب، دسبحا، سفار، وساپا، ثنوسا، بشهاب و غگل بیشترین افزایش قیمت و سهام نمادهای غسالم، قصفها، غدام، سنیر، فپنتا، نمرینو و قشهد بیشترین کاهش قیمت را در بازار سهام رقم زدند.

کد خبر 411432

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =