تمدید ثبت نام در چهارمین دوره DBA بازار سرمایه اسلامی تا 10 بهمن

انجمن مالی اسلامی با همکاری دانشگاه امام صادق(ع)، سازمان بورس، موسسه REDmoney مالزی و بانک قرض الحسنه رسالت دوره DBA بازار سرمایه اسلامی را برگزار می‌کند.

به گزارش صدای بورس به نقل از سنا، با توجه به نقش کلیدی بازار مالی در نظام اقتصادی کشور و محوریت شرع مقدس در طراحی و استقرار ابزارها و ساختارهای مالی، تربیت مدیران و کارشناسانی که علاوه بر تسلط به مباحث روز مالـی، آشنایی کامل با مبانی فقهی مرتبط با این حوزه را داشته باشند، جزو اولویت های ضروری برای توسعه بازار مالی کشور است. انجمن مالی اسلامی ایران در راستای ایفای رسالت کلیدی خود در جهت توسعه علوم مالی اسلامی و با درک این اولویت، با همکاری دانشگاه امام صادق علیه السلام، سازمان بورس و اوراق بهادار، موسسه REDmoney  مالزی و بانک قرض الحسنه رسالت اقدام به طراحی و برگزاری دوره های DBA بازار سرمایه اسلامی کرده است.

در این چارچوب، ساختار و سرفصل‌های این دوره‌ها به گونه‌ای طراحی شده که پاسخگوی نیازهای فزاینده بازار سرمایه کشور مبنی بر تربیت نیروی انسانی متخصص، کارامد و آشنا به مسائل روز باشد.

بر اساس این گزارش،  متقاضیان جهت ثبت نام اولیه می بایست فرم پیوست را تکمیل کرده و به ایمیل انجمن مالی اسلامی ایران به نشانی info@iaif.ir  ارسال کنند.

کد خبر 411431

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =