تثبیت بازاری پویا به جای بازاری پرسود و کم مشتری

تثبیت بازاری پویا و چرخان به جای بازاری پرسود و کم مشتری، ایده‌آل ما به عنوان یک فعال حرفه‌ای بازار مسکن است.

مصطفی فلاحی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس، با اعلام این مطلب به صدای بورس، گفت: رساندن محصول به دست مشتری نهایی و صاحب خانه کردن مردم، یکی از رسالت‌های اصلی ما در شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس است.

وی با بیان اینکه تجربه نشان می‌دهد قیمت مسکن در ایران همواره صعودی است و اگر هم کاهش قیمتی وجود داشته، به شکل حباب و مقطعی بوده است، افزود: کار حرفه‌ای در بازار مسکن با فعالیت مقطعی در این بازار متفاوت است. شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس از ابتدای ورود به بازار مسکن، فعالیت حرفه‌ای را در دستور کار خود داشته است.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس با اشاره به اهمیت توان و تقاضای بازار مسکن، گفت: خوشبختانه در سال‌های فعالیت شرکت، با وجود رفتارهای سینوسی بازار (رونق و رکود)، مشکل جدیدی نداشتیم و همواره به تعهدات خود پایبند بودیم.

فلاحی درباره موانع پیش‌روی اتمام پروژه‌های نیمه تمام بخش مسکن، گفت: همان طور که می‌دانید مشاغل و صنایع فراوانی به مسکن و بازار مسکن وابسته است. بنابراین افزایش قیمت برخی از کالاها مانند تیر آهن، سیمان و... با یک فاصله زمانی کوتاه به بازار مسکن نیز می‌رسد. این موضوع ما را در بحث تامین مالی و برنامه‌ریزی برای پروژه‌ها به چالش می‌کشد.

وی با بیان اینکه سیاست‌های شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس توسعه محور است، افزود: همان طور که گفته شد، با توجه به وابسته بودن بیش از یک هزار و ۴۰۰ شغل به بازار مسکن، تولید مسکن و شغل در جامعه، همواره یکی از رسالت‌های اصلی ما بوده است. بنابراین، تعریف و طراحی پروژه‌های جدید در سال آینده (۱۳۹۹) راهبرد اصلی شرکت خواهد بود.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس در پاسخ به این سوال که آیا برنامه‌ای به منظور افزایش سرمایه در دستور کار دارید، گفت: افزایش سرمایه تصمیمی است که اعضای هیات مدیره شرکت پس از بررسی تخصصی با کسب اجازه سازمان بورس و اوراق بهادار می‌گیرند. در حال حاضر تصمیم جدی در این مورد گرفته نشده، اما به طور حتم توسعه کسب و کار نیازمند افزایش سرمایه است.

فلاحی درباره آخرین وضعیت پروژه تجاری مسکونی المپیک نیز اعلام کرد: پروژه‌های بزرگ مشکلات بزرگ دارند و حل این مشکلات زمان‌بر است. پروژه تجاری مسکونی المپیک هم اکنون بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و امیدواریم در ۶ ماهه نخست سال آینده (۱۳۹۹) این پروژه به بهره‌برداری برسد.

به گفته وی، با توجه به افزایش راندمان کار، تا پایان سال جاری دست‌کم ۸ پروژه شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس تاکید کرد: شرکت در سال جدید اتمام بیشتر پروژه‌های خود در شهر جدید پردیس، کلارآباد و دهکده المپیک را در دستور کار دارد.

کد خبر 411386

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =