۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹
رشد پاییزی شاخص تکمیل شد

فصل پاییز برای بازار سهام با جهش‌های متعدد شاخص بورس تهران به پایان رسید. از ابتدا تا انتهای فصل، شاخص بیش از ۴۲ هزار واحد رشد کرد. حال در آخرین روز آذر ماه نیز شاخص بورس تهران رشد خوب دیگری را تجربه کرد. امروز شاخص کل بورس تهران بیش از ۳۶۰۰ واحد افزایش دیگر را به ثبت رساند.

به گزارش صدای بورس به نقل از آمارهای بورس تهران، در معاملات شنبه ۳۰ آذر شاخص کل بورس تهران با ۳ هزار و ۶۷۴.۱۳ واحد رشد (معادل ۱.۰۵ درصد) به سطح ۳۵۳ هزار و ۹۹۶.۷ واحد رسید. شاخص کل هم‌وزن نیز ۹۸۵.۴۷ واحد (معادل ۰.۸۹ درصد) افزایش یافت و به سطح ۱۱۱ هزار و ۸۹۱.۵ واحد رسید. شاخص قیمت وزنی-ارزشی ۹۸۴.۰۵ واحد (معادل ۱.۰۵ درصد) رشد کرد و به رقم ۹۴ هزار و ۸۰۷.۴ واحد دست یافت. همچنین شاخص بازار اول به میزان ۲ هزار و ۹۱۸.۰۲ واحد (معادل ۱.۱۷ درصد) رشد کرد و به سطح ۲۵۳ هزار و ۳۶۲.۰ واحد رسید. شاخص بازار دوم نیز ۶ هزار و ۳۶۱.۱۳ واحد (معادل ۰.۸۷ درصد) افزایش را تجربه کرد و به رقم ۷۳۷ هزار و ۵۵۰.۱ واحد دست یافت. همچنین شاخص صنعت با ۲ هزار و ۹۶۸.۷۹ واحد رشد (معادل ۰.۹۵ درصد) به سطح ۳۱۶ هزار و ۵۸۹.۸ واحد رسید.

در معاملات امروز، ۴ میلیارد و ۷۳۴ میلیون سهم به ارزش ۲۲ میلیون و ۶۹۷ هزار و ۱۴۰ میلیون ریال در ۵۵۵ هزار و ۹۱۶ نوبت معامله شدند و ارزش بازار به ۱۲ میلیون و ۹۱۵ هزار و ۵۸۷ میلیارد ریال رسید.

در معاملات امروز شنبه، سهام نمادهای کرازی، چفیبر، کالا، سفار، قصفها و قشکر بیشترین افزایش قیمت و نمادهای سخزر، ساروم، سبهان، سهرمز، سشرق، کبافق، کمنگنز، ساراب و غشاذر بیشترین کاهش قیمت را در بازار سهام رقم زدند.

کد خبر 410828

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =