شاخص از ۳۵۰ هزار واحد عبور کرد

شاخص بورس تهران رکورد تازه‌ای بر جا گذاشت. در آخرین روز از معاملات هفتگی، شاخص بورس تهران نشان داد که به فتح قله‌های جدید دور از دسترس نیست. امروز شاخص کل بورس تهران بیش از ۳۴۰۰ واحد افزایش دیگر را به ثبت رساند.

به گزارش صدای بورس به نقل از آمارهای بورس تهران، در معاملات چهارشنبه ۲۷ آذر شاخص کل بورس تهران با ۳ هزار و ۴۵۱.۹۰ واحد رشد (معادل ۱.۰۰ درصد) به سطح ۳۵۰ هزار و ۳۲۲.۶ واحد رسید. شاخص کل هم‌وزن نیز ۶۶۳.۹۱ واحد (معادل ۰.۶۰ درصد) افزایش یافت و به سطح ۱۱۰ هزار و ۹۰۶.۹ واحد رسید. شاخص قیمت وزنی-ارزشی ۹۲۴.۵۵ واحد (معادل ۱.۰۰ درصد) رشد کرد و به رقم ۹۳ هزار و ۸۲۳.۴ واحد دست یافت. همچنین شاخص بازار اول به میزان ۲ هزار و ۶۷۵.۸۳ واحد (معادل ۱.۰۸ درصد) رشد کرد و به سطح ۲۵۰ هزار و ۴۴۴.۸ واحد رسید. شاخص بازار دوم نیز ۶ هزار و ۲۷۰.۳۱ واحد (معادل ۰.۸۶ درصد) افزایش را تجربه کرد و به رقم ۷۳۱ هزار و ۱۸۹.۳ واحد دست یافت. همچنین شاخص صنعت با ۲ هزار و ۶۸۲.۹۸ واحد رشد (معادل ۰.۸۶ درصد) به سطح ۳۱۳ هزار و ۶۲۲ واحد رسید.

در معاملات امروز، ۵ میلیارد و ۶۰ میلیون سهم به ارزش ۲۵ میلیون و ۸۲۴ هزار و ۹۱ میلیون ریال در ۵۷۱ هزار و ۳۱۹ نوبت معامله شدند و ارزش بازار به ۱۲ میلیون و ۷۸۱ هزار و ۱۴۹ میلیارد ریال رسید.

در معاملات امروز چهارشنبه، سهام نمادهای بورس، سفار، سکرما، سدشت، فنورد، بکاب، فلامی و شکربن بیشترین افزایش قیمت و نمادهای سهرمز، کترام، غمهرا، خموتور، بترانس، ستران، خکمک و زمگسا بیشترین کاهش قیمت را در بازار سهام رقم زدند.

کد خبر 410820

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =